ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استیلی کدام پیراهن را به حراج می‌گذارد؟



اخبار,اخبار ورزشی , مراسم خیریه و فروش پیراهن تیم ملی

 

اخبار ورزشی - استیلی کدام پیراهن را به حراج می‌گذارد؟

انجام مراسم خیریه و فروش پیراهن تیم ملی در یک بازی تاریخی اقدام پسندیده‌ای است اما اگر معلوم شود که این پیراهن، اصل نیست، آن وقت برای آن مراسم چه نامی می‌توان گذاشت؟

انجام مراسم خیریه و فروش پیراهن تیم ملی در یک بازی تاریخی اقدام پسندیده‌ای است اما اگر معلوم شود که این پیراهن، اصل نیست، آن وقت برای آن مراسم چه نامی می‌توان گذاشت؟

به گزارش ایسنا، حمید استیلی یکی از فوتبالیست‌های نامدار تاریخ فوتبال ایران است که مردم ایران خاطرات شیرینی از بازی‌های او در یاد دارند. مهم‌ترین اتفاق زندگی فوتبالی استیلی بی شک گل زیبا و ماندگار او به آمریکا در جام جهانی 1998 بود.

این روزها، بازیکن تاریخ ساز فوتبال ایران گفته که قصد دارد پیراهنی را که در بازی با آمریکا در تن داشته به حراج بگذارد تا هزینه‌اش صرف امور خیریه شود. این کار در نوع خود بسیار پسندیده است و از روح بلند و نیت خیر عامل این کار حکایت دارد، اما نباید از نظر دور داشت که کار خیر کردن فقط نیت خیر نمی‌خواهد، بلکه همه ارکان و اعمال آن باید درست باشد.

ماجرا از این قرار است که حمید استیلی پس از پایان دیدار ایران و آمریکا در ورزشگاه المپیک لیون در سال 1998، پیراهن ارزشمندش که در عکس فوق آمده را به یکی از دوستانش هدیه می‌دهد و تمام!

استیلی بر روی پیراهنی که به دوستش که نمی‌خواهد نامش فاش شود، هدیه داده است، نوشته: تقدیم به دوست و برادر عزیزم،‌ آقای ...،‌ آرزوی موفقیت روز افزون برای شما و خانواده محترم شما. دوستدار شما حمید استیلی،‌ لیون فرانسه جام جهانی 98. بازی ایران 2 - آمریکا 1

و اینک باید از استیلی پرسید که کدام پیراهن را می‌خواهد در مراسم خیریه به عنوان پیراهن تیم ملی در بازی‌ با آمریکا به فروش برساند.

قطعا هدف وسیله را توجیه نمی‌کند. این جمله برای همه آنهایی که نگران انجام درست امور هستند آشنا است. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حراج پیراهن تاریخی حمید استیلی به نفع بیماران سرطانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن استیلی به حراج گذاشته می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید استیلی

 

اخبار ورزشی - پیراهن استیلی به حراج گذاشته می‌شود

عواید فروش این پیراهن قرار است صرف ساخت بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به سرطان و درمان این افراد شود.

پیراهن حمید استیلی در شب بازی خاطره انگیز برابر امریکا به نفع بیماران سرطانی به حراج گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، قرار است چهارشنبه هفته آینده از ساعت 21 در ایوان شمس تهران، پیراهن حمید استیلی در بازی خاطره‌انگیز برابر امریکا در جام جهانی 98 به حراج گذاشته شود.

عواید فروش این پیراهن قرار است صرف ساخت بیمارستان ویژه بیماران مبتلا به سرطان و درمان این افراد شود.

31 خرداد 1377 تیم ملی ایران در دیداری که "بازی قرن" نام گرفت موفق شد با دو گل حمید استیلی و مهدی مهدوی‌کیا برابر تک گل برایان مک‌براید تیم ملی امریکا را از پیش‌رو بردارد.
اخبار ورزشی - ایسنا