ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقلال از راه‌آهن به ایستگاه صدرنشینی رسید



اخبار,رقابتهای لیگ برتر

 

اخبار ورزشی- هفته بیست و یکم لیگ برتر؛
استقلال از راه‌آهن به ایستگاه صدرنشینی رسید/ برد سپاهان و شکست خانگی داماش

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل راه‌آهن در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر به صدر جدول رده‌بندی راه یافت. شاگردان امیر قلعه نویی در شرایطی به صدر جدول صعود کردند که پرسپولیس هفته ها این عنوان را در اختیار داشت اما با تساوی برابر نفت تهران این فرصت را از دست داد که همچنان صدرنشین باقی بماند.

به گزارش مهر، روز دوم از هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه دیدار همزمان به پایان رسید که در یکی از این بازی‌ها تیم‌ استقلال مقابل راه‌آهن سورینت به برتری دست یافت. در این دیدار که از ساعت 15 در ورزشگاه تختی برگزار شد آبی‌ها با یک گل حریف خود را شکست دادند. محمدمهدی نظری در دقیقه 67 تنها گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال و راه‌آهن بازی را تهاجمی شروع کردند ولی خیلی زود بازی دو تیم به میانه میدان کشیده شد تا نیمه نخست به همین منوال خاتمه یاد. در این نیمه خبری از خطر جدی روی دروازه حریفان نبود و در نهایت بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند بازیکنان به رختکن رفتند.

در نیمه دوم استقلال فشار را روی دروازه حریف زیاد کرد و با تغییراتی که قلعه‌نویی انجام داد به گل رسید. بیک‌زاده که به جناح راست منتقل شده بود با یک پاس عرضی دقیق نظری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او با یک بغل پای آرام دروازه حریف را باز کند. این گل در دقیقه 67 به ثمر رسید که نخستین گل نظری برای استقلال در طول فصل محسوب می‌شود.

راه‌آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت بعد از دریافت گل تلاش خود را برای جبران بیشتر کرد و در دقیقه 78 صاحب یک ضربه کاشته خوب شد که خالقی‌فر در دو نوبت آن را هدر داد. تلاش شاگردان ابراهیم‌زاده در دقایق باقی‌مانده تاثیری نداشت و در نهایت این بازی با همان تک گل به سود آبی‌ها خاتمه یافت.

استقلال با این برد 41 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی صعود کرد. پرسپولیس(40)، فولاد(39) و نفت تهران(38 امتیاز) به ترتیب در مکان های دوم تا چهارم قرار دارند.

سایر نتایج:
صبای قم            0 - 1      سپاهان   
تراکتورسازی       0 - 0     فجر سپاسی   
مس                  2 - 2     سایپا   
داماش گیلان      1- 2     گسترش فولاد

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
تساوی استقلال ومس وتداوم صدرنشینی استقلال...!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدیده همچنان پدیده!/ شکست راه‌آهن در ایستگاه مشهد/توقف ملوان مقابل استقلال خوزستان 10 نفره



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - هفته ششم لیگ برتر فوتبال
پدیده همچنان پدیده!/ شکست راه‌آهن در ایستگاه مشهد

دیدار تیم‌های پدیده و راه‌آهن در هفته ششم لیگ برتر به سود تیم مشهدی به پایان رسید.

به گزارش فارس، در ادامه هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:15 تیم‌های پدیده مشهد و راه‌آهن در ورزشگاه ثامن مشهد و در حضور حدود 17 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در دقیقه 29 اکبر صادقی، در دقیقه 74 رضا عنایتی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 87 ایگور پراهیچ برای پدیده گلزنی کردند تا تیم تازه وارد لیگ برتری همچنان مانند اسمش، پدیده لیگ برتر باشد.

اکبر صادقی از پدیده و محمد غلامی و شیث رضایی از راه‌آهن از یدالله جهانبازی، داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

 

-----------------------------------

 

هفته ششم لیگ برتر / توقف ملوان مقابل استقلال خوزستان 10 نفره

تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه تختی انزلی مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ملوان از ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که بازی با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

روح‌الله سیف‌الهی در دقیقه 15 برای استقلال خوزستان گلزنی کرد.

در دقیقه 67 سومای یاکیده دروازه‌بان استقلال خوزستان روی رافخایی مرتکب خطای پنالتی شد که سید جلال رافخایی این ضربه را تبدیل به گل کرد تا بازی مساوی شود این اولین گل رافخایی در لیگ برتر چهاردهم است.

امید سعید‌فر داور مسابقه به حسین حسینی از ملوان کارت زرد نشان داد. داور یاکیده از استقلال خوزستان را در دقیقه 67 از میدان اخراج کرد.

استقلال خوزستان با این مساوی 3امتیازی شد و در رده چهاردهم قرار گرفت و ملوان 6 امتیازی شد.

اخبار ورزشی - فارس