ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استقبال میداوودی از انتقال به استقلال



انتقال  میداوودی به استقلال ,میلاد میداودی

استقبال میداوودی از انتقال به استقلال

صحبت از میلاد میداودی مهاجم فعلی استقلال خوزستان است؛ بازیکنی که تا به این هفته از لیگ سیزدهم توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین های این تیم جنوبی معرفی کند تا حالا تیم همنام پایتخت نشین برای بازگرداندن فوروارد سابقش قلقلک شود. 

  روزنامه گل: بعد از آسیب دیدگی وحشتناکش، حتی خبر بازنشستگی مادام العمر او روی جلد روزنامه ها مانور داد. خوشبین ترین هوادارش هم تصور نمی کرددیگر شوت های چرخشی اش که شبیه یکی از شخصیت های کارتونی نواخته می شد، بار دیگر در لیگ برتر ایران تکرار شود. همین حرف و حدیث ها بود که باعث شد آخر دو فصل قبل از استقلال خارج و راهی آلومینیوم هرمزگان شود.

صحبت از میلاد میداودی مهاجم فعلی استقلال خوزستان است؛ بازیکنی که تا به این هفته از لیگ سیزدهم توانسته خودش را به عنوان یکی از بهترین های این تیم جنوبی معرفی کند تا حالا تیم همنام پایتخت نشین برای بازگرداندن فوروارد سابقش قلقلک شود.

میلاد این روزها در استان خودش و با بازیکنان بومی که اکثرا در ابتدای فصل وضعیتی شبیه خودش داشتند (مبعلی، بختیاری زاده، کعبی و کلاه کج) خوش می درخشد هر چند فراز و نشیب های زیادی دارند.

پیش از بازی دیروز آبی های اهواز مقابل تراکتورسازی مدعی، با میداودی همکلام شدیم هر چند احتمال دارد در نیم فصل راه تهران را پیش بگیرد.

در روزهایی که صحبت از جدایی آرش برهانی است، احتمال بازگشتن تو به استقلال اصلا کم نیست و قلعه نویی هم نمی تواند از یک میلاد آماده به آسانی بگذرد. آیا تاکنون صحبتی با این مربی داشته ای؟
- در جریان این قضیه نیستم و خودم هم از طریق دوستانم از آن مطلع شدم. تاکنون هیچ کسی در این خصوص با من صحبتی نکرده است و فعلا هم ترجیح می دهم که حواسم معطوف استقلال خوزستان باشد.

قلعه نویی فصل گذشته و در میانه های راه تو را نخواست و مجبور شدی به آلومینیوم بروی ودر این تیم توپ بزنی. حالا چطور شده است که این روزها صحبت از بازگشتت به استقلال است؟
- فصل گذشته اگر از استقلال رفتم نه به این خاطر که امیر قلعه نویی به من اعتقاد نداشت بلکه شرایطی پیش آمد که مجبور به جدایی شدم. امیرخان به لحاظ فنی قبولم دارد و اگر خاطرتان باشد همان سالی هم که سرمربی سپاهان بودند، قرار بود به این تیم بروم ولی در نهایت جریاناتی پیش آمد که استقلالی شدم.

با توجه به اتفاقاتی که در روزهای آخر حضورت در استقلال برایت رخ داد و باعث شد آنطور از این تیم جدا شوی، آیا تمایل داری که دوباره به این تیم بازگردی؟
- همانطور که گفتم فعلا هیچ پیشنهادی مطرح نشده است و اگر هم مطرح شود مسئولان باشگاه درخصوص آینده ام تصمیم گیری می کنند. درخصوص اینکه دوست دارم به استقلال بازگردم یا خیر باید بگویم که به عنوان یک استقلالی دو آتیشه از خدایم هست به این تیم بازگردم. از بچگی طرفدار استقلال بودم و حالا هم شاهدید که در استقلال خوزستان بازی می کنم. هنوز دو هفته به پایان مسابقات نیم فصل اول باقیمانده است و اگر قرار باشد پیشنهادی مطرح شود، بعد از این دو هفته مطرح خواهد شد.

عملکرد استقلال خوزستان را تا به این هفته (قبل از بازی دیروز) چطور دیدی؟
- فکر می کنم که تیممان تا به این هفته خیلی خوب توانسته است انتظارات را برآورده کند. با اینکه تیممان یک مجموعه تازه وارد بود اما خیلی خوب توانست خودش را با شرایط مسابقات لیگ برتر وفق دهد. دنبال این هستیم تا این فصل را با حضور در جمع 6 تیم بالانشین به پایان برسانیم و برای رسیدن به این هدف نهایت تلاشمان را می کنیم.

فکر نمی کنی این هدف کمی برایتان دور از دسترس باشد؟
- نه، این پتانسیل را در تیممان می بینم که بتواند خودش را در جمع 6 تیم ابتدایی قرار بدهد.

انتقادات از ویسی و بابت بالا بودن میانگین سنی بازیکنانتان هم که همچنان ادامه دارد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
- به غیر از سهراب بختیاری زاده، سایر بازیکنانمان 29 یا 30 ساله هستند. من نمی دانم بر چه اساسی می گویند که تیممان پیر است. بگذارید آنقدر انتقاد کنند که خسته شوند. وقتی تیممان پیر نیست چرات باید از این انتقادات ناراحت شویم و به آنها واکنش نشان بدهیم؟/برترینها

 


ویدیو مرتبط :
گل استقلال به فولاد توسط میلاد میداوودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای عجیب و مرموز انتقال الونگ به استقلال



 

ماجرای عجیب و مرموز انتقال الونگ به استقلال

 

ماجرای خرید بازیکن آفریقایی برای استقلال، بسیار مرموز شده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از ندای انقلاب، الونگ الونگ که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، این روزها مشغول انجام مذاکره با باشگاه استقلال و به احتمال فراوان عقد قرارداد جدید در نیم فصل دوم است.

الونگ که سال گذشته در باشگاه پیکان بازی کرد و فصل بسیار ناموفقی را سپری کرد، به شکلی کاملا عجیب در استقلال تست شد. مدیر برنامه های این بازیکن کسی است که می گویند اغلب مسئولان باشگاه استقلال به او مدیون هستند و می خواهند هر طور شده زحمات این فرد را را جبران کنند؛ آن هم با خرید این بازیکن.

الونگ الونگ حتی در تست های فنی استقلال هم بسیار ضعیف بوده به طوریکه علی فتح الله زاده نیز با انتقاد شدید از جذب این بازیکن در باشگاه گفته است: «ما به او نیازی نداریم. چرا باید 200، 300 هزار دلار به این بازیکن بی کیفیت بدهیم؟!»

ولی نکته اینجاست که اغلب مسئولان باشگاه بی توجه به نارضایتی آقای مدیر عامل اعلام کرده اند به زودی قرارداد این بازیکن بی کیفیت بسته خواهد شد. فردی که این روزها به عنوان مدیر برنامه های الونگ به استقلال می رود همان کسی است که چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد شدید از حضور بازیکنان بد کیفیت خارجی گفته بود: «به خدا حیف است پول بیت المال را به این ها می دهند!»

جالب است بدانید این بازیکن کامرونی حتی در دربی 72 به طور ناگهانی و در میان تعجب خبرنگاران روی نیمکت استقلال هم نشست.

ظاهرا پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم که در سال های اخیر بارها تن به جذب بازیکنان بد کیفیت خارجی داده، این بار نیز می خواهد به راحتی الونگ الونگ را وارد لیست استقلال کند. آیا پشت پرده داستانی وجود دارد؟