ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

استارت فعالیت رسمی دفتر آسیای میانه در AFC زده شد



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,کفاشیان

در جلسه کفاشیان با مسئولان فدراسیون ازبکستان
استارت فعالیت رسمی دفتر آسیای میانه در AFC زده شد

استارت فعالیت رسمی دفتر آسیای میانه در AFC با حضور نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا زده شد.

به گزارش فارس، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که به منظور برگزاری رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا راهی ازبکستان شده بود، در حاشیه این رقابت‌ها در جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان شرکت کرد.

بر همین اساس کفاشیان که رئیس منطقه آسیای میانه نیز محسوب می‌شود از کمیته ملی المپیک و امکانات بی‌نظیر این مجموعه و همچنین مرکز پزشکی این مجوعه بازدید به عمل آورد.

در ادامه مسئولان همراه با کفاشیان از دفتر CAFA (دفتر منطقه‌ای آسیای میانه در تاشکند) بازدید به عمل آورده و محل این دفر تأیید شده و مسئولان آن نیز مشخص شدند.

در این بین مقرر شد تا در جلسه‌ای که احتمالا تا یک ماه آینده با حضور مسئولان فدراسیون‌های 6 کشور آسیای میانه در تاشکند برگزار می‌شود، این دفتر به صورت رسمی افتتاح شود.

همچنین قرار است در جلسه فوق اعضا در خصوص برگزاری رقابت‌های فوتبال و فوتسال مردان و زنان در رده‌های سنی مختلف برای برگزاری تورنمنت‌های مختلف به جمع‌بندی برسند.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
خری که با استارت زده کردن راه رفته میکند واقعا خنده دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری دو کلاهبردار در دفتر اسناد رسمی



دستگیری دو کلاهبردار در دفتر اسناد رسمی

کارآگاهان آگاهی شهرستان رشت دو کلاهبردار را در این شهر دستگیر کردند.

در پی گزارش یکی از دفاتر اسناد رسمی شهر رشت مبنی بر این که دو مراجعه‌کننده به این دفتر با چند جلد سند ملکی قصد کلاهبرداری دارند، کارآگاهان آگاهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

در ادامه کارآگاهان آگاهی با حضور در محل و دستگیری این دو متهم در بررسی کارشناسانه اسناد همراه متهمان متوجه شدند که این دو متهم با چندین جلد سند ملکی سرقتی که در رهن بانک قرار دارد به همراه دو فقره نامه با مهر و امضاء جعلی، قصد کلاهبرداری دارند.

به گزارش ایسنا، کارآگاهان با انجام هماهنگی قضایی از منزل این دو متهم نیز بازرسی به عمل آورده و دو جلد شناسنامه جعلی را نیز کشف کردند.

دو متهم دستگیر شده، پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند./ایسنا