ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادعای تازه پیروانی:من گفتم برانکو را بیاورند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

افشین پیروانی که با رد استعفایش از سوی کفاشیان کنار کی روش برگشته است تا همچنان از او دفاع کند، می گوید در انتخاب برانکو به مسئولان باشگاه پرسپولیس مشورت داده است.

مدیر مستعفی تیم ملی فوتبال که هنوز نرفته ، طبق پیش بینی ها برگشته است مدعی شد یکی از دلایل درخشش این فصل پرسپولیس است!


به گزارش تابناک، افشین پیروانی که با رد استعفایش از سوی کفاشیان کنار کی روش برگشته است تا همچنان از او دفاع کند، می گوید در انتخاب برانکو به مسئولان باشگاه پرسپولیس مشورت داده است.


ویاظهار داشت: از نژادفلاح و خادم تشکر می‌کنم. ما جلسه مشترکی داشتیم که در آن جلسه من برانکو را پیشنهاد کردم چرا که وی مربی من بوده است و باید بگویم پیروانی در آمدن برانکو به پرسپولیس تاثیر داشت چون من عاشق پرسپولیس هستم و می‌خواستم که انتخاب خوبی انجام شود.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
شایعه اولتیماتوم به برانکو و سرمربیگری پیروانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروانی: مدت‌هاست داد می‌زنم فوتبال ما سالم نیست/ به روانشناس گفتم پرونده را ببندد



باشگاه پرسپولی,افشین پیروانی

تا زمانی که بازیکن ۳ میلیارد می‌گیرد و داور طلبکار است توقعی نمی‌رود

پیروانی: مدت‌هاست داد می‌زنم فوتبال ما سالم نیست/ به روانشناس گفتم پرونده را ببندد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مدت‌هاست داد می‌زنم که فوتبال ما سالم نیست اما کسی گوش نمی‌دهد.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با  فارس درباره اظهارات روانشناس سابق باشگاه استیل آذین اظهار داشت: من به خوبی با توجه به اینکه سال ها در این فوتبال بازی کرده‌ام و حتی مربیگری در لیگ برتر و لیگ یک داشته‌ام از شرایط موجود باخبرم اما به هیچ کس اجازه نداده‌ام تا به من پیشنهادی دهد تا بخواهد برای من نتیجه‌ها را رقم بزند.

 

این در موقعیت کاری من بسیار تاثیر دارد که اجازه نمی‌دهم برخی افراد اینطور به من نزدیک شوند.

وی افزود: در آن مقطع که دکتر روانشناس تیم صحبت کرده بحث در خصوص داور بازی مطرح شد که من سریعا پس از اینکه دکتر تیم این موضوع را به من گفت عصبانی شدم گفتم حتی یک کلام هم درباره این موضوع حرفی نزنید. ما نمی‌توانیم بگوییم این مسائل وجود ندارد. در آن بازی که آن اتفاق نیفتاد حتی داور به ضرر ما سوت زد ولی اجازه ندادم که وارد یک کار کثیف شویم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدتهاست که داد می‌زنم فوتبال ما فوتبال سالمی نیست. پنج ماه به لیگ یک رفتم. صحنه‌هایی دیدم که سعی کردم با رسانه‌ای کردن، لیگ یک از آن شرایط خارج شود. از روز اول رشوه، زد و بند، لابی همه را دیدم و سالها متوجه شدم که این موضوع در لیگ یک بوده اما هیچ کس از آقایان که در این لیگ فعالیت می‌کردند حرفی نزده بودند.

مربی سابق پرسپولیس ادامه داد: پارسال حرف زدم به من گفتند مدرک بیار. عزیزان من، کسانی که دست به این کارها می‌زنند، آنقدر زرنگ هستند که حساب بانکی، چک، تلفن و سند و حتی سفته‌ای نمی‌شود از آنها گرفت. پارسال گفتند مدرک بیاور اما بعدش 30 نفر را محروم کردند.

پیروانی خاطرنشان کرد: با یک یا دو ماه محرومیت هیچ چیز درست نمی‌شود باید این افراد را شناسایی و حداقل 15 سال آنها را محروم کرد. من باز هم می‌خواهم به صحبت‌های دکتر سابق استیل آذین اشاره کنم چون نخواستم حق‌الناسی شود در آن زمان به این موضوع اصلا ورود نکردم البته این مسائل در لیگ برتر هم هست و به نظر من به هر کس که شک کرد باید به آن رسیدگی شود.

 

الان امتیاز یک تیم میلیارد‌ها تومان است اما مطمئن باشید یک مربی نتایجش فقط در مستطیل سبز اتفاق نمی‌افتد. ما همه نتیجه‌گرا شدیم و بار فنی پایین آمده و کمی کنترل از دست همه خارج شده که متاسفانه باید بگویم نتایج در یک بازی فوتبال رقم نمی‌خورد.

 

همه ادعای پاک بودن داریم اما زد و بند وجود دارد. کاپیتان لاتزیوی ایتالیا محروم شد، اعتراض کردند و باز هم بدتر محروم شد اما در فوتبال ما چه؟ شرط‌بندی هست و حتی یک سری مدیران هم در این موضوع وارد شده‌اند.

وی یادآور شد: سه سال پیش قیمت بازیکن 300 میلیون بود و امسال سه میلیارد تومان شده است. پول نجومی فساد هم می‌آورد. ما باید با بهترین مدیریت و کمک از ارگان‌هایی مثل اطلاعات و امنیتی اجازه حق‌الناس ندهیم. با حرف های من، شما رسانه‌ها و کمیته انضباطی هیچ مشکلی حل نمی‌شود پس هر کسی که لازم است باید به این پرونده ورود کند.

 

این روزها هرجایی که می‌روم به جای صحبت در مورد فوتبال شاداب از زد و بند، شرط‌بندی و مسائل داوری از من می‌پرسند. البته من به جامعه داوری احترام می‌گذارم ولی در هر صنفی امکان دارد که برخی‌ها سوءاستفاده‌گر باشند. من می‌خواهم تا دیر نشده به این موضوعات بیشتر رسیدگی شود تا وضعیت از این بدتر نشود.

مربی سابق استیل آذین مجددا درباره بازی این تیم و شاهین بوشهر گفت: من نمی‌خواستم در این باره حرفی بزنم. بعد از آن اتفاقات ما ضرر کردیم اما این مسائل وجود داشت. کسی که خواب است می‌توانیم بیدارش کنیم اما کسی که خود را به خواب زده 50 نفر هم بیایند نمی‌توانند بیدارش کنند.

 

وقتی دیگر تیم چنین حرفی را زد به او گفتم همین جا پرونده را ببندد. شاید اشتباه‌های داوران سهوی باشد اما وقتی یک بازیکن سه میلیارد بگیرد و داور سالهاست طلب دارد چه اتفاقی می‌افتد؟ ما باید کاری کنیم برچسب فوتبال ناپاک از ما پاک شود.

 

زد و بند از بین برود و این حرف و حدیث ها که یک تیم قهرمان می‌شود فوتبال سالم می‌شود و اگر تیم قهرمان نشود زد و بند در آن صورت گرفته را از بین ببریم./فارس