ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادامه کری های اینستاگرامی پیام صادقیان



اخبار,اخبارورزشی,پیام صادقیان

 

 اخبار ورزشی  -  ادامه کری های اینستاگرامی پیام صادقیان

 پیام صادقیان همچنان در اینستاگرام برای استقلالی ها کری خوانی می کند.

به گزارش جام جم ورزشی ، پیام صادقیان که در هفته های اخیر امکان همراهی پرسپولیس را نداشت در جدیدترین پست خود در شبکه اجتماعی این چنین نوشته است: "کل لیگو بباز ولی دوتا بازیو ببر که یکیشو بردیم مونده اون یکی. می دونید که ؟؟؟؟؟؟؟"


البته بد نیست بدانید پرسپولیس همان یک برد را هم در غیبت صادقیان به دست آورده است.


 اخبار ورزشی  - جام جم


ویدیو مرتبط :
کری خونی جدید پیام صادقیان برای استقلالی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری های پیام صادقیان هنوز ادامه دارد!


در مورد شایعه دعوت نشدن به تیم ملی هم باید بگویم آقا جواد بزرگتر و باشخصیت تر از این حرفهاست كه نگذارد ملی پوش شوم.

سایت گل: بدون شك پیام صادقیان یكی از بهترین بازیكنان دربی 77 بود. البته در نهایت هم او به عنوان برترین بازیكن زمین انتخاب شد تا نشان دهد در 21 سالگی هم می تواند به مرد سرنوشت ساز تركیب پرسپولیس تبدیل شود. پیام صادقیان درباره دربی می گوید:« اولین تجربه ام بود در دربی و خیلی انگیزه داشتم. اصلا استرس به خودم راه ندادم و كاملا آماده حضور در زمین بودم. متاسفانه دربی جذاب از آب درنیامد. البته نیمه دوم خیلی پرهیجان تر از نیمه اول دنبال شد اما حیف كه نتوانستیم با برد زمین را ترك كنیم.»

صادقیان درباره اینكه به عنوان بهترین بازیكن زمین انتخاب شد می گوید:« همه بچه ها زحمت كشیدند و این عنوان فقط مال من نیست. به نظر خودم خوب بودم اما دیگران باید درباره بازی من نظر بدهند. حالا هم تشكر می كنم از كارشناسانی كه به من رای دادند و بااعث شدند تا بهترین بازیكن دربی شوم»

 اما نظر صادقیان درباره خطاهای متعدد بازیكنان استقلال روی او:« فوتبال است دیگر و این خطاها پیش می آید. من ناراحت نیستم ، فقط خدا را شكر می كنم كه مصدوم نشدم. آنها هر چه می خواستند زدند و من هم خوردم. »

پیام صادقیان در نیمه دوم، با حالتی عصبانی روی پای جواد نكونام تكل زد. خیلی ها شایعه كردند كه به دلیلی همین تكل، شاید نكونام باعث شود صادقیان دیگر رنگ تیم ملی را نبیند. اما پیام در این باره می گوید:« شرایط بازی طوری بود كه عصبانی بودم و یك مقدار هم جو مرا گرفته بود. بعد از آن تكل از خود آقا جواد هم عذرخواهی كردم. اصلا كارم درست نبود و بعد از اینكه آرامتر شدم لبه اشتباهم پی بردم. سعی می كنم دیگر این حركات را تكرار نكنم. در مورد شایعه دعوت نشدن به تیم ملی هم باید بگویم آقا جواد بزرگتر و باشخصیت تر از این حرفهاست كه نگذارد ملی پوش شوم. من این شایعه را اصلا قبول ندارم. من 21 سال بیشتر ندارم و با توجه به خصوصاتی كه از نكونام سراغ دارم مطمئنم كه او جلوی پیشرفت مرا نمی گیرد. آقا جواد حرفه ای است و هرگز این كار را انجام نخواهد داد. »

حنیف عمران زاده مدعی شده مهاجمان پرسپولیس حنی نتوانستند یك بار از مدافعان استقلال عبور كنند. پیام صادقیان در این باره می گوید:« گل من و خلعتبری ماند برای بازی برگشت اما درباره عمران زاده باید بگویم او اصلا نباید این اجازه را به خودش بدهد كه در مورد ما صحبت كند. البته من كه از آنها زیاد رد شدم ولی دیگر بحثش را نكنیم بهتر است. فقط این را بگویم كه حنیف ،100 سال دیگر هم نمی تواند مرا مهار كند.»

صادقیان از شوتی هم حرف می زند كه توسط مهدی رحمتی مهار شد. او می گوید:« ماشالله مهدی رحمتی، شوتم را عالی گرفت. او یكی از بهترین گلرهای ایران است و آن شوت را خیلی خوب در آورد»