ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ادامه سریال بردهای بایرن مونیخ در بوندسلیگا / آشتی چلسی با برد در شب پیروزی منچستری‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم‌های بایرن مونیخ و شالکه توانستند حریفان‌شان را در هفته نهم بوندسلیگا شکست دهند.

هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا عصر امروز (شنبه)‌ با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ که تمام 8 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته توانست وردربرمن را در ورزشگاه ورز اشتادیون با یک گل شکست دهد تا روند بردهای خودش را ادامه دهد. تنها گل این بازی را توماس مولر در نیمه نخست به ثمر رساند تا بار دیگر شم بالای گلزنی خود را نشان دهد. بایرن مونیخ با این برد موقعیتش را در صدر جدول تثبیت کرد.

ولفسبورگ نایب قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا در خانه با نتیجه پرگل 4 بر 2 توانست هوفنهایم را شکست دهد. مکس کروز پدیده فوتبال آلمان در این دیدار هت تریک کرد و سه بار توانست گلزنی کند. دیگر گل گرگ‌ها را باس دوست هلندی به ثمر رساند تا یک پیروزی پرگل برای شاگردان هکینگ ثبت شود.

همچنین دیدار شالکه و هرتابرلین نیز که تا اواخر مسابقه با تساوی یک بر یک در جریان بود با برتری 2 بر یک شالکه میزبان به پایان رسید.

بایرن لورکوزن نیز در شمال آلمان برابر هامبورگ به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در آخرین دیدار آگسبورگ در خانه با دو گل برابر تیم تازه صعود کرده دارمشتات شکست خورد.

در ادامه رقابت‌های لیگ آلمان امشب و از ساعت 20 آینتراخت فرانکفورت در خانه پذیرای مونشن گلادباخ است. همچنین فردا (یکشنبه) نیز رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری دو دیدار هفته نهمش را به پایان می‌رساند که طی این دیدارها کلن برابر هانوفر و اشتوتگارت برابر اینگول اشتاد به میدان خواهند رفت.

در جدول رده‌بندی بوندسلیگا بایرن مونیخ با 27 امتیاز از 9 دیدار صدرنشین است و تیم‌های دورتموند و شالکه در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

------------------------------

آشتی چلسی با برد در شب پیروزی منچستری‌ها

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با برتری خانگی برابر استون ویلا به وضعیت خود در جدول سر و سامان بخشید ولی پیروزی دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد باعث شد صدر جدول فعلا تکان نخورد.

به گزارش ایسنا، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر جزیره عصر امروز با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده، چلسی مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در خانه با دو گل آستون ویلا را شکست دهد تا برای اولین بار در این فصل در یک دیدار دروازه خود را بسته نگه دارد و سه امتیاز حیاتی مسابقه را به دست آورد.

ژوزه مورینیو در این دیدار تغییر و تحولات زیادی داشت. پس از مصدومیت ایوانوویچ او ادن هازارد که این فصل از شرایط آرمانی دور بوده را همراه نمانیا ماتیچ و گری کیهیل روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داد. این در حالی است که این سه بازیکن در فصل گذشته در تیم منتخب جزیره قرار گرفتند. حضور بابا رحمان برای اولین بار در لیگ برتر از نکات جالب این دیدار بود.

در نیمه نخست آبی‌پوشان لندنی با طراوت ظاهر شدند و نمایش خوب ویلیان و پدرو پشت سر دیگو کاستا باعث ایجاد موقعیت‌های زیادی برای گلزنی شد که یکی از این موقعیت‌ها را کاستا در دقیقه 34 وارد دروازه آستون ویلا کرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر چلسی به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز چلسی سراپا حمله بود و توانست بار دیگر به گل برسد. این بار نیز پاس فابرگاس و موقعیت‌سنجی کاستا باعث شد شوت این بازیکن در آستانه ورود به دروازه به پای آلن هوتان اصابت کند و وارد دروازه حریف شود تا در نهایت گل به نام مدافع حریف ثبت شود.

در اواخر مسابقه هازارد جای پدرو به میدان آمد و در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر چلسی به پایان رسید تا پیش از رویارویی چهارشنبه آبی‌پوشان لندنی با دیناموکیف در لیگ قهرمانان آرامش به چلسی بازگردد.

منچسترسیتی مدعی نخست قهرمانی در این فصل در خانه با درخشش رحیم استرلینگ توانست 4 بر یک تیم تازه صعود کرده بورنموث را شکست دهد. استرلینگ در این دیدار توانست هت تریک کند و دیگر گل بازی را نیز برای همشهری‌ها ویلفرد بونی ساحل عاجی که در غیاب آگوئرو در ترکیب ثابت قرار گرفته بود به ثمر رساند. سیتی غیر از آگوئرو داوید سیلوا را نیز تا سه هفته در اختیار ندارد.

منچستریونایتد هم پس از باختی که برابر آرسنال متحمل شد این هفته با سه گل توانست اورتون را در گودیسون پارک شکست دهد و نتیجه درخشانی کسب کند. برای شیاطین سرخ در این دیدار اشنایدرلین و هررا در نیمه نخست و وین رونی در نیمه دوم گلزنی کردند تا سه امتیاز این دیدار به حساب شاگردان فان خال واریز شود. این نخستین گل رونی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بود.

در ادامه رقابت‌ها امشب و از دقایقی دیگر آرسنال در خانه واتفورد به میدان خواهد رفت. پیش از این دیدارها نیز لیورپول در خانه تاتنهام به تساوی بدون گل رسیده بود تا در هفته‌ای که لیگ قهرمانان برگزار می‌شود، تمام تیم‌های مدعی بازی‌هایشان را برگزار کرده باشند.

در جدول رده‌بندی منچسترسیتی و منچستریونایتد در رده‌های اول و دوم قرار دارند و آرسنال در صورت برد به جمع آن‌ها اضافه خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
برد بایرن مونیخ در شب باخت آرسنال و چلسی درلیگ قهرمانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی بایرن مونیخ و گواردیولا در نخستین گام بوندسلیگا



پیروزی بایرن مونیخ و گواردیولا در نخستین گام بوندسلیگا

شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند در نخستین بازی خودشان در رقابت های بوندس لیگا مونشن گلادباخ را شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این بازی که در ورزشگاه خانگی بایرنی ها برگزار شد باوارایی ها با نتیجه سه بر یک گلادباخ را درهم کوبیدند.آرین روبن(در دقیقه 12)،ماریو ماندژوکیچ(در دقیقه 15) و آلابا (در دقیقه67) برای بایرن گلزنی کردند.

تک گل مونشن گلادباخ را هم دانته،مدافع برزیلی بایرن (در دقیقه 40)وارد دروازه خودی کرد.

خبرآنلاین