ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال محرومیت انضباطی برای سوارز / لگدکردن پا ودست حریف!+عکس



مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا برخوردی که با بازیکن والنسیا داشت را غیرعمدی دانست و اعتراف کرد که بابت آن عذرخواهی کرده است.

لوئیز سوارز در جریان بازی شنبه شب بارسلونا در مستایا پای ایمن عبدالنور، مدافع والنسیا که را او را مهار کرده بود لگد کرد و به نظر می‌رسید که این حرکت به صورت عمدی صورت گرفته است.

سوارز پس از بازی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: من ناخواسته پایم را روی پای او گذاشتم. یکی دو هفته پیش هم به صورت غیرعمدی به من ضربه زدند. چنین اتفاقاتی در زمین بازی رخ می‌دهد. هیچ عمدی در کار نبود و برخورد ما کاملاً اتفاقی صورت گرفت، هرچند بابت آن عذرخواهی کرده‌ام.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,لوئیز سوارز

 
مهاجم اروگوئه‌ای کاتالان‌ها با ابراز نارضایتی از تساوی یک – یک تیمش در خانه والنسیا، ادامه داد: نتیجه بازی کام‌مان را تلخ کرد، چون بازی کاملاً تحت کنترل ما بود، موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم، اما با این حال دو امتیاز از دست دادیم. در این اواخر ما خوب بازی کرده‌‌ایم و باید به این روند ادامه دهیم. والنسیا یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و بازیکنان خوب و جوانی دارد که واقعاً می‌جنگند و تلاش می‌کنند.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
‫احتمال محرومیت 4 جلسه ای سردار آزمون‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال محرومیت عقیلی از بازی‌های ملی/ ارجاع پرونده به کمیته انضباطی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

پس از ترک بدون هماهنگی اردو؛

احتمال محرومیت عقیلی از بازی‌های ملی/ ارجاع پرونده به کمیته انضباطی

مدافع ایرانی تیم فوتبال القطر که سه شنبه شب بدون هماهنگی با کادر فنی محل اردوی تیم ملی را ترک کرد با ارجاع پرونده اش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آستانه محرومیت از حضور در بازی های ملی و فوتبال داخلی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی عقیلی که پس از مدتها به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد، سه شنبه شب بدون آنکه با کادر فنی تیم ملی هماهنگی کند و از آنها اجازه بگیرد، محل اردوی شبانه روزی این تیم را ترک کرد تا کادر فنی و مسئولان این تیم تصمیم بگیرند پرونده او را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع دهند.

گفته می شود هادی عقیلی در تمرین روز سه شنبه و زمانی که به این نتیجه رسیده که برای دیدار روز چهارشنبه برابر لبنان در ترکیب اصلی تیم ملی قرار ندارد، نسبت به این موضوع اعتراض کرده و سه شنبه شب با همین بهانه اردوی تیم ملی فوتبال ایران را ترک کرده است.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد پرونده این تخلف بازیکن ایرانی تیم فوتبال القطر به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد تا این کمیته تصمیم نهایی را در مورد این بازیکن بگیرد. یک منبع آگاه از احتمال محرومیت هادی عقیلی از حضور در بازی های ملی و فوتبال داخلی خبر داد و تاکید کرد کمیته انضباطی بزودی رای خودش در این مورد را اعلام خواهد کرد./مهر