ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال لغو مراسم جشن پیراهن استقلال


به دلیل کمبود زمان، احتمال دارد مراسم جشن پیراهن استقلال لغو شد.

خبرگزاری تسنیم: قرار بود پیش از آغاز فصل، مراسم جشن پیراهن استقلال برگزار شود اما بهرام امیری عضو کمیته نقل‌وانتقالات استقلال که برای ثبت قرارداد بازیکنان در هیئت فوتبال حاضر شده بود، اعلام کرد که به دلیل کمبود زمان، احتمال دارد این جشن برگزار نشود.

همچنین هنگامی که مهدی رحمتی، امین حاج‌محمدی، جابر انصاری، روزبه چشمی، میثم مجیدی و فرشید اسماعیلی قراردادشان را ثبت کردند، خبرنگاران قصد داشتند با این بازیکنان گفت‌وگو کنند اما رحمتی به سایر بازیکنان گفت که سوار خوردروی او شوند. بازیکنان نیز همین کار را انجام دادند و این رفتار آنها باعث ناراحتی خبرنگاران شد.


ویدیو مرتبط :
ناامنی در اروپا و لغو بازیهای ملی و احتمال لغو ال کلاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ جشن پیراهن استقلال


مراسم جشن پیراهن استقلال چهارشنبه شب در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. خبرگزاری مهر : مراسم جشن پیراهن استقلال چهارشنبه شب در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.