ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

احتمال بازگشت انصاریفرد به تیم ملی با 2گل به تیم معروف اروپا



اخبار,اخبار ورزشی,کریم انصاری فرد

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس یونان در بازی مقابل تیم معروف المپیاکوس این کشور که چندین دوره در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته، توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد.پانیونیوس با درخشش مهاجم ایرانی خودش توانست با نتیجه 4 بر2 المپیاکوس را شکست دهد و به یک تیم مدعی تبدیل شود.

انصاری فرد که هفته گذشته با گلزنی در دیدار تیمش به نظر می رسد موتور گلزنی اش در اروپا روشن شده باشد در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست یک تنه تیمش را برابر المپیاکوس به پیروزی برساند.

 

به این ترتیب با توجه به ناکامی زوج جوان خط حمله کی روش و مصدومیت قوچان نژاد، شانس به کریم رو آورده تا بار دیگر توسط کی روش به تیم ملی دعوت شود.

اخبار ورزشی - تابناک


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال جدی بازگشت کریمی به تیم ملی


48 ساعت از انتشار این عکس می گذرد و همچنان خبر بازی کردن علی کریمی برای تیم ملی ایران منتشر نشده. این عکس مربوط به آخرین تمرینات علی کریمی خارج از اردوی تیم ملی است.

روزنامه تماشا: 48 ساعت از انتشار این عکس می گذرد و همچنان خبر بازی کردن علی کریمی برای تیم ملی ایران منتشر نشده. این عکس مربوط به آخرین تمرینات علی کریمی خارج از اردوی تیم ملی است.

تمرینات پرسپولیس پس از فینال جام حذفی تعطیل شده و علی کریمی هم به تیم ملی دعوت نشده. شماره 8 مدت 17 روز است در تمرین هیچ تیمی شرکت نکرده است اما او همچنان اصرار زیادی دارد که تمریناتش را ادامه دهد و آمادگی بدنش را حفظ کند. این عکس مربوط به تمرینات اختصاصی کریمی در باشگاهی خصوصی در تهران است که 48 ساعت قبل انجام می شد.

کریمی به تیم ملی نزدیک می شود

علی کریمی پس از بازی فینال جام حذفی از بازی در پرسپولیس و تیم ملی خداحافظی کرد. ستاره 34 ساله پرسپولیس و تیم ملی 8 روز بعد از فینال در مصاحبه با فارس از کارلوس کی روش و مردم عذرخواهی کرد. روز گذشته یکی از روزنامه های ورزشی خبری منتشر کرده بود که کریمی قید تیم ملی را زده است اما او این خبر را هم تکذیب کرده.

 حالا شنیده می شود او آماده بازی کردن است و در اردوی بعدی تیم ملی توسط کی روش دعوت می شود. علی کریمی این روزها موبایلش را خاموش کرده و شنیده می شود تمریناتش را در شمال کشور ادامه می دهد. گویا او منتظر بازگشت تیم ملی از عمان و مرحله بعدی اردو برای کمک به تیم ملی برای بازی مقابل قطر است.