ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ابراهیمی برنز دوومیدانی آسیا را گرفت


دونده ۸۰۰ متر کشورمان چهارمین مدال ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را کسب کرد.

خبرگزاری تسنیم: دونده ۸۰۰ متر کشورمان چهارمین مدال ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را کسب کرد.

به گزارش سایت فدراسیون دوومیدانی، در سومین و آخرین روز از هفتمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، بعد از ظهر امروز مصطفی ابراهیمی در ماده 800 متر به مدال برنز رسید و در جایگاه سوم ایستاد.

ابراهیمی در روز نخست رقابت‌ها (جمعه) با صعود از مرحله مقدماتی به فینال این ماده راه پیدا کرده بود. پیش از این حسن تفتیان به مدال طلا و رضا قاسمی و پسیده توکلی به مدال نقره دست یافته بودند.

همچنین در ماه هفتگانه عبدالجلیل توماج  در رده هشتم قرار گرفت. وی با کسب 5493 امتیاز به کار خود در این دوره از رقابت‌ها پایان داد.


ویدیو مرتبط :
تکواندو بانوان مدال برنز حاجی پور در آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند/دو مدال برنز برای ایران



کشتی آزاد قهرمانی آسیا

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند

اکبری مدال برنز را بر گردن آویخت

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدال برنز این مسابقات را بر گردن آویخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات روز سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ظهر امروز با دیدارهای اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم پیگیری شد که نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی، مدال برنز این مسابقات را بر گردن آویخت.

عزت‌اله اکبری در 74 کیلو که 15 کشتی‌گیر حضور دارند در دور نخست بایراموف از ترکمنستان را در 2 تایم و با نتایج مشابه 3 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور بعد هم در 2 تایم و با نتایج 3 بر صفر و 2 بر یک مقابل پاروین از هند به برتری دست یافت، اما در مرحله نیمه‌نهایی در 2 تایم و با نتایج یک بر 3 و 3 بر 4 مغلوب ژانگ از چین شد و شانس کسب مدال طلا و حضور در فینال را از دست داد.

اکبری برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی ووخیدوف از تاجیکستان را در 2 تایم وبا نتایج 2 بر صفر و 2 بر یک شکست داد و مدال برنز را از آن خود کرد.

تاتاری به مدال برنز دست یافت

آزادکار وزن 96 کیلوگرم کشورمان مدال برنز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات روز سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ظهر امروز با دیدارهای اوزان 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم پیگیری شد که نماینده وزن 96 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی مقابل حریف ازبک به مدال برنز دست یافت.

حامد تاتاری در وزن 96 کیلوگرم که 10 کشتی‌گیر حضور دارند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در 2 تایم و با نتایج یک بر صفر و 3 بر صفر از سد تاکشی یاماگوچی از ژاپن گذشت و نیمه‌نهایی راه یافت، اما در این مرحله در 3 تایم و با نتایج (یک بر یک، 3 بر 2 و صفر بر 4) مغلوب کیم از کره‌جنوبی شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

وی برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف توشپولاتوف از ازبکستان رفت که در 2 تایم و با نتایج یک بر صفر و 4 بر صفر بر حریفش غلبه کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت./فارس