ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آیت‌الهی:علی دایی می‌تواند به فیفا شكایت كند



 

 

 

آیت‌الهی:علی دایی می‌تواند به فیفا شكایت كند

 

تاج نظر خود را گفته است

آیت‌الهی: علی دایی می‌تواند به فیفا شكایت كند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: علی دایی اگر رای كمیته استیناف را قبول ندارد، می‌تواند به فیفا مراجعه كند.

هادی آیت الهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهارات دایی در برنامه 90 در خصوص حقش در گرفتن مطالباتش از فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: در این قضیه هیچ تغییری رخ نمی دهد. حرف فدراسیون همان رایی است كه كمیته استیناف صادر كرده است.

وی درباره قبول مهدی تاج مبنی بر اینكه فدراسیون باید مالیات علی دایی را پرداخت می‌كرد، عنوان كرد: اگر آقای تاج این صحبت را كرده، نظر خودش را گفته است. نظر فدراسیون همان رایی است كه كمیته استیناف داده است.

آیت الهی عنوان كرد: به هر حال، باید از یك مرجعی تمكین كنیم. علی دایی اگر به این رای اعتراض دارد، باید به مقام بالاتر مراجعه كند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به اینكه مرجع بالاتر فیفا است و شاید این برای فوتبال ایران خوب نباشد كه چنین شكایتی صورت گیرد، گفت: چرا برای ایران بد باشد؟ علی دایی اگر این رای فدراسیون را قبول دارد كه باید آن را بپذیرد؛ وگرنه باید به مرجع بالاتری برود. كمیته انضباطی و استیناف دو نهاد قضایی هستند كه كاملا مستقل از فدراسیون عمل می كنند. اگر تخلفی در كار فدراسیون بود، اعلام می شد.

وی تاكید كرد: در ریز قرارداد دایی با فدراسیون نیستم؛ اما اگر شاكی هنوز مدعی است كه حقش ضایع شده، می تواند به مرجع دیگری برود. فقط این را می دانم كه رای كمیته استیناف لازم الاجراست. این رای درون تشكیلات ایران صادر شده و باید تمكین شود. حرفی را می زنم كه آقای صالحی می زند.

آیت الهی تصریح كرد: در حالت كلی می گویم كه قانون وقتی وضع می شود، برای همه یكسان است. درباره اخراج یك مربی و یك بازیكن هم قانون می گوید، وقتی فرد اخراج شده به تیم دیگری برود، حقی به او تعلق نمی گیرد. دایی هم بعد از اخراج از تیم ملی در تیم پرسپولیس مشغول به كار شده است. دایی در مورد این بند انضباطی تفسیر به رای می كند.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی به فیفا شكایت كند،ما كاری نداریم



 

كفاشیان:دایی به فیفا شكایت كند،ما كاری نداریم

 

كفاشیان:دایی به فیفا شكایت كند،ما كاری نداریم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر دایی به فیفا شکایت کند تصمیم خود اوست و ما حرفی نداریم.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر شکایتش به فیفا تصریح کرد: بالاخره دایی نظر خودش را گفته و فدراسیون در این مورد هیچ نظری ندارد.

کفاشیان در ارتباط با گفته‌های دایی در مورد مطلع نبودن کفاشیان از بندهای قرارداد او با فدراسیون اظهار کرد: من نمی‌دانم منظور دایی چه بوده است!

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا طبق گفته‌های دایی فدراسیون خود را در قضیه شکایت سرمربی سابق تیم ملی از فدراسیون لو داده است، گفت: والله نمی‌دانم!

کفاشیان همچنین در مورد حمایت فدراسیون از قطبی خاطرنشان کرد: ما باید یاد بگیریم که از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم و در عین حال مشکلات تیم را هم بیان کنیم و این را به فرهنگ تبدیل کنیم.

رییس فدراسیون در ادامه در خصوص اعتراضات صورت گرفته در مورد برگزاری اردوی اتریش و برنامه لیگ گفت: ما در این خصوص دو نامه از سوی باشگاه‌ها دریافت کردیم که یکی برای به تاخیرانداختن اردوی اتریش بود که دیر به دست ما رسید و فدراسیون برنامه این اردو را از قبل ریخته بود و دیگری هم نامه‌ای بود مبنی بر جایگزینی تیم امید به جای تیم ملی بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا که باید بگویم براساس قراردادی که بین 8 تیم حاضر در این رقابت‌ها منعقد شده ما متعهد شده‌ایم که با تیم بزرگسالان خود شرکت کنیم و این قضیه منتفی است.