ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آکادمی کیا با بایرن مونیخ مساوی کرد


دیدار تیم‌های آکادمی کیا و بایرن مونیخ با تساوی بدون گل به پایان رسید. ورزش سه: دیدار تیم‌های آکادمی کیا و بایرن مونیخ با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم آکادمی کیا که برای حضور در تورنمت مونیخ آلمان راهی این شهر شده در دو مسابقه ابتدایی خود یک پیروزی و یک تساوی داشته است.

آکادمی کیا صبح امروز در نخستین دیدار برابر ردبول سالزبورگ اتریش به پیروزی 3 بر صفر رسید که گل‌های آن را یادگار رستمی (2گل) و میثم رضایی به ثمر رساندند.

آنها در دومین بازی دقایقی قبل با تیم بایرن مونیخ به تساوی بدون گل رسیدند تا 4 امتیازی شده و در صدر جدول گروه B این تورنمت قرار گیرند.

آخرین دیدار مرحله گروهی آکادمی کیا تا ساعاتی دیگر برابر گروترفورت آلمان انجام می‌شود.

این تورنمت در دو گروه و طی یک روز برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
نوا شاون (آکادمی بایرن مونیخ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاف آکادمی مهدوی‌کیا با بایرن‌مونیخ


تیم فوتبال آکادمی مهدوی‌کیا در تورنمنت اتریش با تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان هم‌گروه شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال زیر 11 سال آکادمی فوتبال مهدی مهدوی‌کیا پیشکسوت فوتبال کشورمان که قرار است کمتر از یک ماه دیگر در تورنمنت اتریش به میدان برود حریفانش را در این مسابقات شناخت.

در این مسابقات تیم آکادمی مهدوی‌کیا با تیم فوتبال آکادمی زیر 11 سال بایرن‌مونیخ آلمان و تیم‌های دیگری از کشور آلمان، فنلاند و اتریش در دور مقدماتی هم‌گروه شد.

گفتنی است مهدی مهدوی‌کیا چند ماهی است که آکادمی فوتبالی را زیر نظر گرفته تا بازیکنان مستعد و توانمند از بین این بازیکنان انتخاب شوند.