ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنچلوتی: کاسیاس ما را نجات داد



لیگ قهرمانان اروپا,آنچلوتی

آنچلوتی: کاسیاس ما را نجات داد

سرمربی رئال‌مادرید پس از تساوی برابر یوونتوس می‌گوید ایکر کاسیاس ما را نجات داد.

به گزارش ایسنا ، یوونتوس در اولین دیدار دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر رئال‌مادرید به تساوی دو بر دو رسید.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید پس از تساوی برابر یوونتوس با تمجید از عملکرد ایکر کاسیاس گفت: کاسیاس در بازی برابر یوونتوس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و ما را نجات داد. او در این دیدار تاثیرگذار بود و چند موقعیت یوونتوس را مهار کرد. نمی‌شود همه بازی‌های خودمان را در لیگ قهرمانان اروپا ببریم.

 

تساوی در این دیدار نیز نتیجه‌ بدی برای ما نبود. این فرصت را داشتیم که در نیمه دوم گل سوم‌مان را نیز به ثمر برسانیم اما در نهایت روی یک غافلگیری دروازه‌ ما باز شد. البته نباید خیلی از این تساوی ناراحت باشیم. تیم ما اکنون در صدر جدول گروه قرار دارد و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. این موضوع از همه چیز مهم‌تر است.

سرمربی رئال مادرید درباره اعتراض هواداران یوونتوس به کریستیانو رونالدو در طول مسابقه گفت: این که هواداران یوونتوس برای رونالدو سوت می‌زنند چیز مهمی نیست چون رونالدو به این چیزها اهمیتی نمی‌دهد.

آنچلوتی در پایان درباره عملکرد کریم بنزما، مهاجم تیم خود گفت: بنزما یک مهاجم در سطح کلاس جهانی است. من از عملکرد او در این دیدار راضی هستم. مطمئنم که کریم بنزما در بازی‌های بعدی به روند گلزنی خود باز خواهد گشت.

ایکر کاسیاس در بازی برابر یوونتوس موفق شد چندین بار مانع از فروپاشی دروازه‌ تیمش شود و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در بازی برابر تیم ایتالیایی تبدیل شود.

ایکر کاسیاس پس از پایان مسابقه گفت: بازی برابر یوونتوس در تورین اصلا آسان نیست. خوشحالم که توانستیم یک امتیاز از این دیدار بگیریم. من هم دو هفته‌ یک بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنم. از عملکرد تیمم در این فصل لیگ قهرمانان اروپا راضی هستم. کسب 10 امتیاز از 12 امتیاز اتفاق خوبی برای ما است.

رئال مادرید با تساوی برابر یوونتوس 10 امتیازی شد تا صعودش را از این گروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند.

/ایسنا


ویدیو مرتبط :
کلیپی از کارلو آنچلوتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: برخورد سرد آنچلوتی با کاسیاس


برخورد سرمربی رئال با کاسیاس در آخرین دیدار این تیم تداعی ‌کننده برخورد فصل گذشته مورینیو با این دروازه‌بان بود.

خبرگزاری فارس: برخورد سرمربی رئال با کاسیاس در آخرین دیدار این تیم تداعی ‌کننده برخورد فصل گذشته مورینیو با این دروازه‌بان بود.

 به نظر می‌رسد حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید هم چندان مشکلات ایکر کاسیاس دروازه‌بان کهکشانی‌ها را حل نکرده و همچنان اسطوره مادریدی‌ها در این تیم نیمکت‌نشین خواهد بود.

حضور ایکر در اولین دیدار رئال بر روی نیمکت ذخیره‌ها کاملاً گویای این موضوع بود و شایعات زیادی پیرامون خروج کاسیاس از مادرید مطرح شده است.

حتی احتمال حضور کاپیتان رئال در اردوگاه دشمن اصلی مادریدی‌ها یعنی بارسلونا وجود دارد.

رفتار سرد آنچلوتی و کاسیاس در تونل منتهی به چمن ورزشگاه برنابئو هم این شایعات را افزایش داده است.

در آخرین دیدار رئال در برنابئو مقابل السد قطر که به مناسبت بزرگداشت رائول گونزالس برگزار شد برخورد سرد سرمربی ایتالیایی با ایکر کاسیاس به تصویر کشیده شد.

برخوردی که برای هواداران رئال آشنا به نظر می‌رسد و یادآورد رفتار سرد فصل گذشته ژوزه مورینیو با این دروازه‌بان است.