ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آمار رویارویی تیم های ایران و امارات در آسیا؛ در انتظار صدمین گل‎



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آمار رویارویی تیم های ایران و امارات در آسیا؛ در انتظار صدمین گل‎

در هفته اول از فصل 2013 لیگ قهرمانان آسیا، تیم های تراکتورسازی و سپاهان به مصاف دو تیم اماراتی می روند.

تیم های باشگاهی ایران و امارات تاکنون 52 بار در مسابقات آسیایی روبرو شده اند که 21 برد و 12 باخت برای تیم های ایرانی رقم خورده و 19 بازی نیز به تساوی انجامیده است. ایرانی ها 93 گل زده و 61 گل نیز دریافت کرده اند. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، پاس، سایپا، صبا، مس کرمان و جنوب اهواز تیم هایی هستند که در مسابقات آسیایی با تیم های اماراتی روبرو شده اند و تراکتورسازی نیز اولین رویارویی خود را امروز تجربه خواهد کرد.

بهترین عملکرد در مصاف با اماراتی مربوط به پرسپولیس است که در 9 بازی 5 بار برنده شده و با شکست 6-1 الشباب بهترین نتیجه را نیز مقابل اماراتی ها ثبت کرده است. استقلال نیز با 4 شکست در 11 بازی بدترین عملکرد را داشته و فصل قبل برای اولین بار در خانه به اماراتی ها باخت./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
تیم ملی ایران و امارات در جام ملتهای آسیا سنگاپور1982

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار استقلال در جام حذفی/برهانی در انتظار صدمین گل



اخبار,اخبار ورزشی,بهترین گلزن استقلال در تاریخ جام حذفی


اخبار ورزشی - آمار استقلال در جام حذفی/برهانی در انتظار صدمین گل

 تیم استقلال تهران بیست و پنجمین دوره حضورش در جام حذفی را با بازی مقابل کاسپین قزوین آغاز می کند.

این تیم در 24 دوره حضور در این مسابقات 9 بار فینالیست شده که با 6 قهرمانی رکوردار جام حذفی ایران است. این تیم به جز سال های 65 و 73 در سایر ادوار جام حذفی حضور داشته و در  125 بازی موفق به کسب 75 برد، 34 مساوی و 16 باخت بدست آورده است. استقلالی ها 269 بار در جام حذفی گلزنی کرده و 96 گل نیز دریافت کرده اند.

آبی پوشان در دو فصل گذشته و طی 9 بازی شکستی نداشته اند، اگرچه مقابل سپاهان در ضربات پنالتی شکست خوردند. استقلال فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی مقابل سپاهان به تساوی 1-1 رسید اما در ضربات پنالتی شکست خورد و حذف شد.

استقلال 4 بار در مرحله یک شانزدهم نهایی حذف شده است: سال 55 مقابل تهرنجوان، سال 83 مقابل شاهین بوشهر، سال 85 مقابل مرصاد شیراز و سال 87 مقابل مس رفسنجان.

آرش برهانی که با 13 گل زده بهترین گلزن استقلال در تاریخ جام حذفی است، در صورت گلزنی در این بازی اولین 100 گله تاریخ استقلال لقب خواهد گرفت.
اخبار ورزشی - خبر آنلاین