ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقای خاص و رونالدو در آغوش هم +عکس


سرمربی پرتغالی به همراه رونالدو بار دیگر به ایتالیا بازگشتند تا این‌بار بازی تیم سابقشان را در سری آ ببینید.

خبرگزاری فارس: سرمربی پرتغالی به همراه رونالدو بار دیگر به ایتالیا بازگشتند تا این‌بار بازی تیم سابقشان را در سری آ ببینید.

ژوزه مورینیو سرمربی سابق تیم‌های فوتبال اینتر میلان، رئال مادرید و چلسی، بار دیگر به ایتالیا و ورزشگاه سن سیرو بازگشت.

بازگشت اقای خاص اما این بار برای هدایت اینتری‌ها نبود، وی برای تماشای بازی تیم سابقش در دیدار مقابل سامپدوریا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا حضور یافت.

مورینیو درباره بازگشت به اینتر گفت: این جا خانه من است و فقط برای تشویق اینتر در ورزشگاه هستم. درباره بازگشت به اینتر، البته هر چیزی ممکن است اما فعلا قصد حضور در اینتر را ندارم. شما نمی‌توانید اتفاقاتی که در فوتبال رخ می‌دهد را پیش‌بینی کنید، من یکبار به چلسی برگشتم و امکان دارد این بار این اتفاق در اینتر رخ دهد.

آقای خاص بیش از پیش به منچستر یونایتد انگلیس نزدیک شده است.

به غیر از مورینیو، رونالدوی برزیلی هم تماشاگر ویژه دیدار اینتر مقابل سامپدوریا است، این دو قبل از آغاز بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند و برخورد گرمی باهم داشتند.

آقای خاص و رونالدو در آغوش هم +عکس


ویدیو مرتبط :
میکس عکس های آقای خاص"مجید واشقانی"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لبخند آقای خاص در آغوش آقای رئیس +عکس


فلورنتینو پرس در هتل محل اقامت تیمش در ساراگوسا به دیدار کاروان مادریدی رفت، مورینیو را در آغوش گرفت وهردویشان در کنار هم لبخندزنان مقابل دوربین ها قرار گرفتند

سایت گل: فلورنتینو پرس در هتل محل اقامت تیمش در ساراگوسا به دیدار کاروان مادریدی رفت، مورینیو را در آغوش گرفت وهردویشان در کنار هم لبخندزنان مقابل دوربین ها قرار گرفتند

در حالی که کاروان ورزشی رئال مادرید در هتلشان در شهر ساراگوسا مستقر بود، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی به دیدار کاروان تیمش در این هتل رفت و با ژوزه مورینیو، سرمربی رئال عکسی را به یادگار گرفت.



بعد از ورود پرس، او و مورینیو یکدیگر را در آغوش گرفتند و لبخند زنان و دست در گردن هم رو به دوربین ها ژست گرفتند.

فلورنتینو پرس برخورد خیلی گرم و دوستانه ای هم با سیلوینو لورو، مربی دروازه بانان رئال و مرد مورد اطمینان ژوزه مورینیو داشت و البته از سرخیو راموس و آلوارو آربلوا که دو بازیکنی بودند که به هوادارانشان امضا می دادند نیز به گرمی استقبال کرد. او که  همراه با آنخل لوئیس اراس، یکی از مدیران رئال به هتل پالاموس رفته بود  و او نیز با تعدادی از هواداران تیمش در لابی هتل عکس هایی به یادگار گرفت.

رئال مادرید شنبه شب در خانه رئال ساراگوسا به میدان رفت و در شبی که بارسا با لغزش مقابل سلتاویگو به تساوی 2-2 دست یافته بود، مادریدی ها هم نتوانستند از این لغزش بهره ببرد و با تساوی 1-1 ساراگوسا را ترک کردند.