ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقای خاص با منچستریونایتد قرارداد بست



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی پیشین تیم فوتبال چلسی با تیم منچستریونایتد پیش قرارداد امضا کرد.

ژوزه مورینیو که دو هفته پیش از طریق وکیل خود خبر مذاکره رسمی و پیوستن قطعی خود به منچستریونایتد را تایید کرده بود، این بار با تیم اول شهر منچستر پیش قرارداد امضا کرد.


به گزارش تابناک،  باشگاه منچستریونایتد در بیانیه خود علت این اقدام را تضمین وعده‌های خود به مورینیو اعلام کرده و از آقای خاص خواسته تا با تمام قدرت روی گزینه‌های مورد علاقه‌اش فکر کند و از هم اکنون با ستارگان مورد علاقه خود وارد مذاکره شود.

شکست شب گذشته منچستریوناتد در لیگ اروپا نیز در این قرارداد داخلی، بی تاثیر نبوده است.

منابع خبری در بریتانیا از فهرستی بلند بالا شامل اسامی بازیکنان بزرگ شاغل در اسپانیا و فرانسه نوشته و معتقدند که مورینیو ستارگان زیادی را به مقامات منچستریونایتد سفارش داده است.

مدت زمان قرارداد مورینیو با منچستریونایتد 3 سال و معادل 48 میلیون پوند است.

 

 اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
جواد نکونام با سایپا قرارداد بست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای خاص با شیاطین سرخ قرارداد بست!


خوزه مورینیو در فصل آینده سکان دار تیم منچستر یونایتد خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: خوزه مورینیو در فصل آینده سکان دار تیم منچستر یونایتد خواهد بود.

به نوشته مطبوعات پرتغالی، مورینیو که در اواخر سال گذشته از باشگاه چلسی اخراج شد، تابستان آینده بر روی نیمکت من یونایتد خواهد نشست.

او بازی های تیم منچستر یونایتد را تماشا می کند و سطح بازیکنان تیم و کمبودهای آن را زیر نظر دارد تا بتواند تیمی رقابتی را راهی میادین کند.

همچنین، وی در نقل و انتقالات دخالت مستقیم خواهد داشت و حتی قرار است بازیکنانی را از لیگ پرتغال به خدمت بگیرد.

پس از اخراج از جمع آبی پوشان لندنی، بازار گمانه زنی ها درمورد مقصد بعدی آقای خاص بسیار داغ بوده است و به نظر می رسد این مسئله همچنان ادامه خواهد داشت.