ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر از امروز


مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر گفت: فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از امروز (شنبه) آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم: مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر گفت: فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال از امروز (شنبه) آغاز شد.

مصطفی شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد زمان فصل نقل و انتقالات دوره چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: فصل نقل و انتقالات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور از همین امروز (شنبه) آغاز شده و تا یک هفته مانده به هفته نخست لیگ برتر یعنی دوم مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با این حال برای ثبت قراردادها در انتظار اعلام نظر وزارت ورزش و جوانان در بحث شفاف سازی قراردادها هستیم و بعد از ابلاغ تصمیم وزارت بر طبق ضوابط جدید ثبت قراردادها انجام می‌شود.

شهبازی درباره وضعیت بازیکنان ملی پوش که درگیر اردوهای تیم ملی و دیدارهای جام جهانی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت زمانی پیش رو که تا مردادماه است، مشکلی برای این بازیکنان هم پیش نخواهد آمد.

 چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه 9 مرداد 1393 آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // مهم ترین نقل و انتقالات لیگ برتر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال


فصل نقل و انتقالات لیگ برتر برای فصل یازدهم با پایان یافتن فینال جام حذفی از صبح امروز به صورت رسمی آغاز شد.

فصل دهم لیگ برتر با قهرمانی سپاهان به اتمام رسید و همچنین پرسپولیس روز گذشته توانست قهرمانی جام حذفی را از آن خود كند. مسابقات فصل بعد لیگ برتر از روز 11 مردادماه سال جاری آغاز می شود و 18 تیم حاضر در لیگ مجددا بازی ها را از سر می گیرند.



بر اساس برنامه سازمان لیگ فصل نقل و انتقالات از امروز (شنبه) بطور رسمی آغاز شد و بازیكنان و مربیان می توانند با حضور در هیات های استانی قرادادهای خود را ثبت كنند.این فصل تا 10 روز پیش از شروع لیگ ادامه دارد.

طبق قانون هر تیم می تواند در فصل نقل و انتقالات شش بازیكن لیگ برتری و چهار بازیكن خارجی جذب كند.البته تعداد سهمیه بازیكنان لیگ برتری برای تیم های تازه صعود كرده (داماش گیلان، مس سرچشمه و فجر سپاسی) هشت نفر است. طبق اعلام سازمان لیگ سقف قراداد بازیكنان 350 میلیون تومان است و اگر باشگاه یا بازیكنی این سقف را نادیده بگیرد با آنها برخورد می شود.

همچنین پیش بینی می شود با توجه به دیدارهای تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی، دیدارهای تداركاتی و اردوهای آماده سازی این تیم، دیدارهای تیم امید و همچنین حضور دو نماینده كشورمان در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا لیگ یازدهم با فشردگی خاصی همراه باشد.

منبع : ایرنا