ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز مذاکرات استقلال با پدیده لیگ



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ترابی

مدیران تیم فوتبال استقلال مذاکرات خود را برای خرید پدیده این فصل لیگ برتر آغاز کرده اند.

به گزارش ورزش سه، بهرام افشارزاده روز یکشنبه به دیدار رضا درویش، مدیرعامل جدید باشگاه سایپا رفت تا به او سمت جدیدش را تبریک بگوید. اما گفته می شود افشارزاده در این دیدار باب مذاکره با مهدی ترابی را آغاز کرده است تا بتواند پدیده فصل گذشته لیگ برتر را به استقلال بیاورد.

البته ترابی از پرسپولیس هم پیشنهاد جدی دارد و گفته می شود هر باشگاهی که بتواند پول رضایت نامه این بازیکن را پرداخت کند می تواند این بازیکن را جذب کند.

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی استقلال و پدیده لیگ برتر 24 مهر 94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر/ شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال اهواز



اخبار ,اخبار ورزشی,بازی استقلال با ذوب‌آهن

اخبار ورزشی - آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر/ شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال اهواز

تیم فوتبال استقلال خوزستان در اصفهان از سد ذوب آهن گذشت.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان موفق شد با تک گل دقیقه 38 ابراهیم صالحی ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد.

در این دیدار مهدی رجب زاده پنالتی بدست آمده برای ذوب آهن را در دقیقه 84 از دست داد.

مرتضی تبریزی و سعید عبدالله پور از ذوب آهن و پرویز کریمی از استقلال خوزستان در این دیدار پر برخورد کارت زرد دریافت کردند.

به این ترتیبب و تا پیش از دیدارهای فردا (جمعه) استقلال خوزستان 20 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت و ذوب آهن هم در رده سیزدهم ماند.

اخبار ورزشی - ایسنا