ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز جنگ لفظی رویانیان و رحیمی برای جذب بنگر و حسینی



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آغاز جنگ لفظی رویانیان و رحیمی برای جذب بنگر و حسینی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به انتقادات مدیرعامل سپاهان گفت: «ایشان به این سوال پاسخ دهد که چرا به بازیکنی که من با او مذاکره کردم، پیشنهاد 200 میلیون تومان بیشتر می دهد؟»

اوج نیوز :  سردار رویانیان گفت: «ما با یک بازیکن مذاکره کردم و به توافق رسیدم اما بعد می شنوم که آقای رحیمی به وی زنگ زده و گفته هر چقدر پرسپولیس به تو پیشنهاد داده ما 200 میلیون تومان بیشتر می دهیم.»

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا با سیدجلال حسینی نیز مذاکره شده، گفت: «انتظار نداشته باشید به سوالاتی اینچنینی آن هم در آستانه بازی حساس با الاتحاد پاسخ بدهم.»

وی درباره احتمال ادامه همکاری با آودوکیچ نیز گفت: «فعلا تصمیمی دراین باره گرفته نشده است.»

پیش از این رحیمی در مورد اینکه محمد رویانیان قصد جذب محسن بنگر و سیدجلال حسینی را دارد، گفته بود: «نمی‌دانم رویانیان به چه سمتی می‌رود. اینکه با پیشنهادهای اغواکننده بازیکنان تیم‌های دیگر را ببرند می‌خواهند به کجا برسند. به چه بهایی می‌خواهند تیمی مقتدر ببندند. این روش کاری برای فوتبال کشورمان اصلاً خوب نیست.»/اوج نیوز


ویدیو مرتبط :
دعوای لفظی رویانیان با فتح ا... زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری لفظی استیلی و رحیمی سر قرارداد دایی و بنگر



اخبار,اخبار ورزشی,درگیری لفظی استیلی و رحیمی


 اخبار ورزشی - درگیری لفظی استیلی و رحیمی سر قرارداد دایی و بنگر

سخنگوی هیئت‌مدیره نسبت به اختیارات گسترده سرمربی پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه اعتراضاتی را وارد کرد.

  جلسه هیئت‌مدیره پرسپولیس که دوشنبه شب برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود. این حاشیه بیشتر معطوف به جر و بحث لفظی استیلی، سخنگوی هیئت‌مدیره و مدیر‌عامل باشگاه بود.‌

قرارداد دایی و‌ بنگر 2 موضوع مهمی بود که استیلی از رحیمی انتظار داشت پاسخ قانع‌کننده‌ای به اعضا بدهد. ظاهرا رحیمی اختیارات زیادی را در بحث فنی به دایی داده و به همین دلیل سخنگوی هیئت‌مدیره نسبت به این مسئله اعتراضاتی داشت.

از سویی دیگر رحیمی ماموریت داشته تا در مورد قرارداد بالای 2 میلیاردی دایی تخفیفی از سرمربی تیمش بگیرد که هنوز نتوانسته کاری انجام دهد.

مبلغ قرارداد بنگر که همین چند روز پیش توافقاتی صورت گرفته، موضوع دیگری بود که استیلی نسبت به آن اعتراض داشت و از رحیمی توضیح خواست.

 ظاهرا مبلغ قرارداد بنگر آن قدر بالاست که موجب شده تا استیلی نسبت به آن واکنش نشان دهد.
اخبار ورزشی - روزنامه خراسان