ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشورزاده چهار‌‌مین طلای تکواندو را کسب کرد/ بیست‌امین طلا را هم رزمی‌ها به دست آوردند



اخبار,بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون

اخبار ورزشی - آشورزاده چهار‌‌مین طلای تکواندو را کسب کرد/ بیست‌امین طلا را هم رزمی‌ها به دست آوردند

نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی تکواندو در فینال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با شکست نماینده قزاقستان به مدال طلا دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، چهاردهمین روز از بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که امروز فرزان آشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم تیم ملی تکواندو در فینال به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید.

وی برای رسیدن به فینال مسابقات نمایندگان اردن، تایلند، چین و چین تایپه را شکست داده بود.

پیش از این مسعود حجی زواره، مهدی خدابخشی و بنهام اسبقی طی روزهای گذشته مدال طلای بازی‌های آسیای 2014 اینچئون را کسب کرده بودند.

در بخش بانوان نیز سوسن حاجی‌پور مدال برنز، اکرم خدابنده و فاطمه روحانی مدال نقره کسب کردند.

-------------------------

 

مدال نقره سنگ‌نورد بانوی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا که در لومبوک اندونزی جریان دارد، در فینال رشته سرعت بخش زنان، فرناز اسماعیل‌زاده، سنگ‌نورد خوب کشورمان موفق به کسب مقام دوم آسیا و مدال ارزشمند نقره شد.

در این رشته و در مرحله فینال، سنگ‌نوردی از کشور میزبان اندونزی به مقام اول رسید، سنگ‌نورد کشورمان اسماعیل‌زاده به مقام دوم دست یافت و سنگ‌نورد دیگری از کشور میزبان بر سکوی سوم و سنگ‌نورد قزاقستان نیز در رده چهارم قرار گرفت.

در رشته سرعت و در بخش مردان نیز دو سنگ‌نورد کشورمان رضا علیپور و حمید رضا توزنده‌جانی حضور داشتند که پس از سنگ‌نوردان اندونزی که به ترتیب اول تا سوم شدند، در جایگاه‌های چهارم و پنجم ایستادند.
اخبار ورزشی-  فارس


ویدیو مرتبط :
طلای فرزان آشورزاده در تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوستی شانس کسب مدال طلا را از دست داد


نماینده وزن ۵۰+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

تسنیم: نماینده وزن ۵۰+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران با شکست در مرحله نیمه نهایی شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

 نسرین دوستی در سومین مبارزه‌اش در بازی‌های آسیایی و در مرحله نیمه نهایی مقابل خوپووتس از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به فینال نرسید.

او در مرحله یک چهارم  نهایی، سوکا تندل از اندونزی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت. دوستی در دیدار اولش هم مقابل جیویی کانگ از کره شمالی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسیده بود.