ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشتی کنان قلعه نویی با مدیرعامل سابق



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

 
 اخبار ورزشی - در مراسم ختم پدر همسر امیر عرب رخ داد؛
آشتی کنان قلعه نویی با مدیرعامل سابق

مدیرعامل سابق استقلال و سرمربی این تیم كه این اواخر با هم حرف نمی‌زدند، در مراسم ختم پدر همسر امیر عرب اختلافات را كنار گذاشتند و آشتی كردند.

 امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده كه این اواخر روابط‌ شان تیره و تار شده بود، عصر پنج‌شنبه در حاشیه مراسم ختم پدر همسر امیر عرب (رفیق مشترك امیر و حاجی) اختافات را كنار گذاشتند و آشتی كردند.

حاجی و امیر كه برای همدردی با امیر عرب به این مراسم رفته بودند، وقتی ناگهان با یكدیگر روبرو شدند، نخواستند بقیه متوجه شوند با هم مشكل دارند و با هم خوش و بش كردند. فتح الله زاده و قلعه نویی بعد از آشتی‌كنان و احوالپرسی، قرار گذاشتند ظرف روزهای آینده یك جلسه مشترك برای رفع كدورت‌ها داشته باشند.

 هر چند امیر و حاجی قطعا حالا مدعی می‌شوند با هم قهر نبودند اما یك شخص نزدیك به مدیرعامل سابق استقلال با تایید قهر طرفین، گفت: «فتح الله زاده و قلعه نویی در مراسم ختم پدر همسر امیر عرب كه رفیق صمیمی امیر است و سال قبل معاون فتح الله زاده بود، وقتی با هم روبرو شدند، احوالپرسی كردند و قرار گذاشتند طی روزهای آینده نشستی با هم داشته باشند.»

 فتح الله زاده كه فصل قبل با وجود ناكامی 3 گانه قلعه نویی در لیگ، جام حذفی و آسیا از او حمایت كرد و به قیمت بركناری خودش حاضر نشد امیر را بركنار كند، این اواخر بنا به دلایلی از دست قلعه نویی دلخور بود.

 اخبار ورزشی - رادنیوز


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان جواد نکونام و امیر قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متلک فردوسی پور به قلعه نویی در جریان آشتی کنان سرد با وی



 

اخبار ,اخبار ورزشی , متلک فردوسی پور به قلعه نویی

 

 اخبار ورزشی -  متلک فردوسی پور به قلعه نویی در جریان آشتی کنان سرد با وی

مدیرعامل استقلال امروز تلاش کرد امیر قلعه نویی و عادل فردوسی پور را با یکدیگر آشتی دهد که البته به نظر می رسد زیاد موفق نبود.

به گزارش جام نیوز، عصر پنج شنبه تیم رسانه ورزش (منتخب خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی ایران) در کمپ ناصر حجازی به مصاف تیم پیشکسوتان استقلال رفت.

 در این بازی نفراتی مانند، سیروس دین محمدی، مهدی هاشمی نسب، محمد نوری، بهروز پرورش خواه، علی چینی، علی جان ملکی و ... برای استقلال بازی کردند و چهره شاخص رسانه ورزش نیز عادل فردوسی پور بود.

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال تماشاگر ویژه این بازی بود اما در اواخر مسابقه، امیر قلعه نویی نیز وارد ورزشگاه شد تا بازی را تماشا کند.

 در پایان بازی که با نتیجه 3 بر 1 به سود استقلال خاتمه یافته بود، فتح الله زاده به سمت فردوسی پور رفت و قلعه نویی را نیز صدا زد تا این دو با یکدیگر روبرو شده و به اختلافات خود پایان دهند.

 قلعه نویی به سمت فردوسی پور رفت و به او خسته نباشید گفت و با هم دست دادند اما خبری از روبوسی و برخورد گرم نبود تا مشخص شود دو طرف علاقه زیادی به همدیگر ندارند!

 از نکات جالب این بود که فردوسی پور به خاطر خراب کردن چند موقعیت گل با کنایه فتح الله زاده مواجه شد. مدیر آبی ها در جمع اعضای دو تیم گفت: «چه گلزنی شده این فردوسی پور.»

مجری 90 نیز با متلک به قلعه نویی گفت: «می شد دو گل بزنم ولی مراعات کردیم چرا که تیم تان روز گذشته در انزلی 4 گل خورد!» (در این لحظه چهره قلعه نویی دیدنی بود!)

 فتح الله زاده نیز برای اینکه پاسخ فردوسی پور را بدهد گفت: «آن سه گلی که باید در انزلی می زدیم را امروز به تیم شما زدیم!»
اخبار ورزشی - جام نیوز