ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرفی: از استقلال پیشنهاد دارم ولی می خواهم در تبریز بمانم



 

آرفی: از استقلال پیشنهاد دارم ولی می خواهم در تبریز بمانم

 

این روزها صحبت هایی در باره پیشنهاد باشگاه استقلال به اشپیتیم آرفی برای جایگزینی فرهاد مجیدی مطرح است که این بازیکن آلبانیایی هم مساله را تایید می کند.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، اشپیتیم آرفی درباره پیشنهاد تیم استقلال گفت: «نمی دانم چگونه این مساله لو رفته است چون استقلالی ها از من خواسته بودند که مساله سکرت بماند. البته من هنوز به پیشنهاد استقلال جواب ندادم اما به این موضوع فکر هم نمی کنم، من می خواهم در تبریز به فوتبالم ادامه دهم و حضورم در استقلال منتفی است.»

مهاجم تراکتورسازی در ادامه صحبت هایش افزود: «نمی دانم چرا همه می خواهند مرا مقابل قلعه نویی قرار دهند. من هیچ مشکلی با مربی ام ندارم و می خواهم در تبریز بدرخشم و خودم را نشان دهم.»

وی ادامه داد: «تراکتورسازی در نیم فصل دوم اوضاع خوبی پیدا خواهد کرد. ما می خواهیم قهرمان شویم و باید تلاش کنیم تا به این هدف برسیم. می دانم هواداران از شرایط تیم راضی نیستند اما من مطمئنم اوضاع بهتر خواهد شد.»


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم می خواهم زنده بمانم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشین: از استقلال و اروپا پیشنهاد دارم/ می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم



آرش افشین,پیشنهاداستقلال به افشین

افشین: از استقلال و اروپا پیشنهاد دارم/ می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم

مهاجم فولاد خوزستان می‌گوید درباره آینده‌اش هیچ چیز مشخص نیست و تلاش می‌کند بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

آرش افشین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مذاکراتش با باشگاه استقلال ابراز کرد: فعلا در همان حد مذاکرات اولیه قرار داریم.

در اهواز هستم و آینده اصلا مشخص نیست. از سه، چهار تیم دیگر هم پیشنهاد دارم و باید ببینم که شرایط کدامیک بهتر است.

اولویتم حضور در اهواز و فولاد خوزستان است. با این حال همه چیز در آینده روشن می‌شود.

او در ادامه افزود: حضور فولاد در آسیا در تصمیم‌گیری من موثر است. به هر حال باشگاه باید شرایطش را بگوید و من هم شرایطم را بگویم. حتی پیشنهاد خارجی هم دارم و مدارک لازمه را ارسال کرده‌ام و احتمال لژیونر شدنم هم وجود دارد.

مهاجم فولاد در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به صعود تیم ملی به جام جهانی بیان کرد: همچنان امیدوار به دعوت به تیم ملی هستم. در این دوره به تیم ملی دعوت نشده‌ام و این نظر آقای کی‌روش بود و من به او احترام می‌گذارم.

باید همه تلاش‌مان را بکنیم تا به جام‌جهانی برویم؛ چرا که اگر این گونه نشود کل فوتبال ایران متضرر خواهد شد. قطعا همه دوست دارند در تیم ملی حضور داشته باشند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با این حال امیدوارم تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند؛ چرا که توانایی‌اش را هم دارد.

او در ادامه باز هم درباره باشگاه بعدی‌اش صحبت کرد و افزود: برای حضور در تیم‌ها شرایطی دارم. جدا از مسائل مالی شرایط دیگری هم وجود دارد. در حال حاضر به خاطر مریضی دایی‌ام و امتحانات دانشگاهی تصمیم‌گیری را به هفته آینده موکول کرده‌ام.

می‌خواهم با یک جمع‌بندی درست پایه‌گذار پیشرفت فوتبالی‌ام شوم. در حال حاضر هدف‌ اصلی‌ام اروپاست اما می‌خواهم تصمیم درستی بگیرم؛ چرا که تصمیم امسالم پایه‌گذار آینده‌ام خواهد بود.

افشین در پایان با اشاره به عملکردش در فصل گذشته گفت: سال گذشته سال خوبی بود. تیم ما خوب بود و موفق شدیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

نتایج خوب‌مان را مدیون آقای فرکی هستیم. ایشان برای من خیلی زحمت کشید. از همین جا از آقای فرکی تشکر می‌کنم چرا که ایشان را خیلی اذیت کرده‌ام اما او مثل یک پدر با من برخورد کرد و من زحمات او را فراموش نمی‌کنم./ایسنا