ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرش برهانی تنبل شده بازی نمی‌کند



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,برهانی

استقلال در روزی توانست مقابل گسترش تبریز به برتری رسیده و به صدر جدول باز گردد که چندین بازیکن سابق این تیم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و باعث شدند بازیکنان داخل زمین روحیه بگیرند و بهتر کار کنند.

استقلال در روزی توانست مقابل گسترش تبریز به برتری رسیده و به صدر جدول باز گردد که چندین بازیکن سابق این تیم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و باعث شدند بازیکنان داخل زمین روحیه بگیرند و بهتر کار کنند. یکی از این بازیکنان مهدی امیرآبادی بود که سال ها برای استقلال بازی کرد و حتی به کاپیتانی هم رسید. گفت و گوی او با نود را بخوانید :

تماس که گرفتیم گفتی کلاس هستم کلاس چی بود؟‌
دارم دانشگاه درس می‌خوانم و می‌خواهم ادامه تحصیل دهم.

چه رشته ای ؟‌
رشته تربیت بدنی که به کارم نیز ربط دارد.

چرا کلاس های مربیگری را ادامه ندادی؟‌
تا همان(C) که خواندم کافی است و این همه مربی در فوتبال حضور دارند ولی همش یک سری ها می‌چرخند و با کمک‌هایشان از این تیم به آن می‌روند. وقتی مربیان تیم ها مشخص است برای چه وقت خودم را تلف کنم. الان در این چند سال اخیر دو مربی به نام های منصوریان و گل‌محمدی به مربیان اضافه شده اند که خدا کند بگذارند به راحتی کار کنند.

خود تو اصلا  علاقه ای به مربیگری نداری؟‌
با شرایط فعلی ندارم و اگر ادامه تحصیل بدهم بهتر است چون حداقل از این بابت راحت هستم و در آینده خودم برای خودم کار می‌کنم.

همان در کار شهرداری؟
به هر حال در خیلی جاها به دردم می‌خورد.

همه الان در سن تو به فکر بازنشستگی هستند ولی تو کار را شروع کردی؟
من از فوتبال زود خداحافظی کردم و هنوز برای کار کردن جوان هستم.

یعنی دیگر بازی نمی‌کنی؟‌
حرفه ای نه ولی برای سلامتی، بازی و تمرین می‌کنم.

چه شد یک دفعه یاد استادیوم رفتن کردی؟‌
هواداران و بازیکنان خواستند برای حمایت به ورزشگاه برویم و ما چند نفر بازیکنان سابق استقلال این کار کردیم .

بازیکنان هم دعوت کرده بودند‍‌‍‍‌؟
مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده درخواست کردند برویم ورزشگاه که رفتیم و خدا را شکر پا قدم‌مان نیز خوب بود و استقلال برد و به صدر برگشت.

بازی چطور بود؟‌
نیمه اول خوب بود و مهدی رحمتی با گرفتن پنالتی که تبحر نیز دارد بازی را جذاب‌تر کردو نگذاشت گره بخورد. دو گل زدند ولی نیمه دوم کمی مغرور شدند و به اصطلاح فوتبالی‌ها دماغ بالا رفت و عقب کشیدند و گل هم خوردند. باید بازیکنان بدانند بازی دو بر صفر چندان مطمئن نیست و اگر جابر انصاری گل سوم را می‌زد دیگر بازی گره نمی‌خورد و حتی می‌شد بیشتر هم زد. همان یک موقعیت خوب ازدست دادن باعث شد حریف حمله کند . در بازی‌های بزرگ اگر این طور موقعیت از دست بدهی کار خطرناک می‌شود. حتی من به خود جابر انصاری هم گفتم قدر بازی کردن در استقلال را بداند چون با تیم‌های دیگر فرق می کند.

این جوانانی که بازی می کردند را می‌شناختی؟
من چند بار سر تمرین رفتم و آنها را دیدم. آینده خوبی دارند به شرطی که استفاده کنند. خود من جوان که بودم مایلی‌کهن بازی ام داد و توانستم خودم را پیدا کنم و به استقلال هم بیایم. این جوانان جای پیشرفت دارند ولی با تلاش بیشتر

بازی های بعدی را هم خواهی رفت؟
اگر شرایط فراهم شود می‌روم. چرا نروم. استقلال تیم سابقم است و هر موقع نیاز به حمایت باشد به خاطر هواداران و بازیکنان این کار را خواهم کرد.

مهدی رحمتی هم خوب آماده است. خیلی ها اعتقاد دارند اگر رحمتی نبود استقلال بیشتر از این گل می‌خورد. چرا مدافعان استقلال این همه اشتباه می‌کنند؟‌
استقلال در دفاع تیمی مشکل دارد و هافبک ها و مهاجمان به آنها کمک نمی کنند. در این بازی مدافعان کناری غایب بودند و نبود فخرالدینی ، حیدری و حتی کریمی نشان داد مشکلات وجود دارد. البته من نمی دانم چرا یعقوب کریمی این همه مصدوم می شود و کارت زرد می‌گیرد. سایر نفرات نیز این شرایط را دارند که باید بیشتر تلاش کنند. استقلال جای تلاش کردن بیشتر است که باید به این موضوع دقت کنند.

برهانی چرا افت کرده ؟‌
آرش تقصیر خودش است که گل نمی‌زند، او تلاش بیشتر نمی کند و من به خودش هم گفتم اگر بازی هم نکردی بیشتر تلاش کن. آرش تنبل شده و اگر تمریناتش را جدی دنبال کند بازی می‌کند. او هنوز هم گل خوب می‌زند به شرطی که تلاشش را چند برابر کند.

شاید تونیستی که پاس گل هایت را گل کند؟‌
ما که تا حالا پاس گل ندادیم (می‌خندد)

زمانی که پرسپولیس بازی ها را رایگان کرد خیلی ها گفتند به خاطر بازی زیبای این تیم تماشاگر می‌رود ولی بازی استقلال نشان داد استقلال هم اگر رایگان باشد هواداران ورزشگاه را پر می‌کنند؟‌
کاملا اینطور است و استقلال بازی هایش رایگان شود ورزشگاه پر می شود و در بازی با گسترش نشان دادند چطور می‌توانند ورزشگاه را پر کنند. مطمئن باشید از این به بعد استقبال بیشتری هم خواهند کرد .

راستی به حنیف نگفتی این چه قیافه ای است درست کردی؟‌
اتفاقا گفتم سبیل هایش را بزند.

 

اخبار ورزشی - نود


ویدیو مرتبط :
گل کوچیک بازی کردن آرش برهانی و علی ضیاء

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده:فصل بعد جای برهانی بازی می‌کنم، بیشتر هم گل می‌زنم



فتح‌الله‌زاده: پول‌هایم مثل آب شور می‌ماند، هرچه به بازیکنان می‌دهم، تشنه‌تر می‌شوند/ فصل بعد جای برهانی بازی می‌کنم، بیشتر هم گل می‌زنم

فتح‌الله‌زاده می‌گوید فصل بعد آرش برهانی به جای او مدیرعامل شود، خودش هم می‌رود در خط حمله استقلال بازی می‌کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

علی فتح‌الله‌زاده مثل همیشه سعی می‌كند مشكلات را با شوخی و خنده حل كند. ولی وقتی بحث پول می‌شود، برای لحظاتی نمی‌تواند ناراحتی‌اش را پنهان كند. او می‌گوید در حدی كه توانش بوده، پول آورده و درآمدزایی كرده. از این به بعد هم وزارت ورزش باید دست به كار شود تا استقلال به روزهای بحرانی نرسد.

*حاج آقا نكند پول بازیكنان استقلال را گرفته‌اید و با آن خرید و فروش دلار می‌كنید؟

من دلاری نیستم، پلاری هستم! هیچ کس دلار به ما نداده که بخواهد الان برایش بیاید بازداشتم کند.

*ساموئل را هم كه قرار است به پرسپولیس بدهید.

ما یک مذاکراتی داریم انجام می‌دهیم. حالا چند تا تیم دیگر هم ساموئل را می خواهند. ساموئل بازیكن خیلی بزرگی است. خیلی خوب است .

*رویانیان گفته ساموئل را می گیریم و هیچ بازیكنی را هم به استقلال نمی‌دهیم.

احتمالا خیلی پول دارد كه نمی‌خواهد بازیكن بدهد. ما هم می گوییم خدا برکت ، پول بده ، بازیکن مال تو. ما الان واقعا به پول احتیاج داریم! (می خندد)

*برای فروش ساموئل، از رویان دلار می گیرید؟

رویانیان به ما پول بدهد ، رینگیت مالزی بدهد. در این مورد باید صحبت کنیم با ساموئل.

*قهر توسی به چه دلیل بود؟

بلافاصله به توسی گفتیم بیا قراردادت را فسخ کن. به فیفا هم نامه زدیم و گفتیم او غیبت کرده. بازیکن باید رودررو صحبت کند با باشگاه نه اینکه بلندگو بگیرد دستش بیفتد دوره توی شهر که به من پول ندادند.

*قلعه نویی گفته در استقلال بی سابقه است كه كسی 16 هفته بدون یک ریال دریافتی، كار كرده باشد.

واقعا در نوع خودش این یک مدل جدید است. من دارم امسال مدیریت بحران می کنم تا حالا این طوری کار نکرده بودم. از خودم خوشم آمده! ما که یکسری پول دادیم. من دارم این وسط مظلوم واقع می شوم. من که نصف پولم را دادم. 2 میلیاردی که داشتم را دادم. من دارم می برم. 8.5 میلیارد پولسازی کردم ، 2 میلیاردش را پرداخت کردم.

وزارت ورزش هم باید به تعهدش عمل کند. من چک هایم را دادم ، 2 تا از این چک ها هم دست خودم. من چون درآمدزایی کردم، تا نیم فصل پول ها را می دهم. وزارتخانه هم باید فشار بیاورد. ما در آستانه بحرانیم. اگر به بحران بیفتیم بد می شود.

*به حنیف عمران زاده هم كه چک 700 میلیونی داده‌اید.

به حنیف چک دادم و گفتم دیرتر برو بگیر. الان حنیف شده شنگول . چه حالی کرده وقتی رفته. می گوید کل طلبش را یک جا در یک چک گرفته. دیگر صدایش در نمی آید!

*آرش برهانی هم نسبت به بی‌پولی استقلال اعتراض كرده.

برهانی شلوغ می کند. او یک مقداری پول گرفته اما فعلا چون پول ندارم ، نمی توانم باقی اش را بدهم. می گوید شنبه پول می خواهم ولی نمی گوید کدام شنبه. من هم گذاشتم 20 سال دیگر پولش را به او بدهم. آرش پول هایش را بد خرج می کند.

من پول هایم مثل آب شور می ماند ، هرچه به بازیکنان می دهم ، بیشتر تشنه می شوند. می خواهم مدیریت را بگذارم کنار ، بروم بازی کنم. فصل بعد من می شوم بازیکن ، آرش برهانی هم مدیر بشود. بعد او به من پول بدهد ببینم چه کار می کند. تمام پولم را هم یک جا آخر فصل بدهد. به تعداد گل هایی که آرش زده من هم گل می زنم . اگر نزدم اصلا پولم را ندهد. تازه من یکسری از گل هایی که او نزده را هم گل می کنم ، فکر کنم آقای گل بشوم./خبرآنلاین