ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرسنال 2-1 لسترسیتی؛ توپچی‌ها ترمز رانیری را کشیدند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

هفته بیست و ششم لیگ‌برتر جزیره با شکست صدرنشین لیگ‌برتر جزیره پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس تیم آرسنال از ساعت 15:30 در ورزشگاه امارات میزبان لسترسیتی بود که توپچی‌ها این بازی پربرخورد را به سود خود رقم زدند تا ترمز مدعی جدی قهرمانی لیگ‌جزیره را بکشند.

جیمی واردی دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد تا تیمش نیمه‌نخست را برنده به رختکن برود.

نیمه‌دوم با اخراج سیمپسون لستر 10 نفره شد و بالاخره تئو والکات دقیقه 70 بازی را به تساوی کشید. در نهایت دنی ولبک خرید این فصل توپچی‌ها از منچستر در ئخستین حضورش برای آرسنال دقیقه 95 کاسپر اشمایکل را تسلیم کرد تا تیمش را به پیروزی بزرگی مقابل صدرنشین لیگ‌برتر برساند.

آرسنال با این پیروزی با 51 امتیاز پس از لستر 53 امتیازی جایگاه دوم را در اختیار دارد و من‌سیتی هم کماکان در تعقیب این دو تیم است.

 

اخبار ورزشی - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
بازم هم گلهای زیبا و فوق العاده آرسنال توپچی های لندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منچستریونایتد 2-1 آرسنال؛ خنجر فن پرسی در قلب توپچی ها



منچستریونایتد 2-1 آرسنال؛ خنجر فن پرسی در قلب توپچی ها

فن پرسی یک بار دیگر در دیدار منچستریونایتد- آرسنال گلزنی کرد؛ اما این بار برای شیاطین سرخ

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی - منچستریونایتد با پیروزی 2-1 مقابل آرسنال به طول موقت صدر جدول رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش گانرز تراست، بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که آرسنال خیلی زود دروازه خود را باز شده دید. دقیقه 3 توپی به سمت چپ دفاع آرسنال رفت و به رافائل رسید. او سانتری زمینی را در داخل محوطه جریمه انجام داد که با دفع ناقص توماس فرمالن همراه بود. این توپ درست مقابل پای رابین فن پرسی قرار گرفت و مهاجم سابق آرسنال با ضربه ای زمینی و دقیق دروازه آرسنال را باز کرد. 1 - 0. او بعد از این گل به سمت هواداران آرسنال رفت و نشان داد که قصد خوشحالی ندارد.

دقیقه 20 وین رونی پاس در عمقی را برای رابین فن پرسی فرستاد و توپ در سمت چپ محوطه جریمه به او رسید. فن پرسی با کنترل توپ ضربه محکمی را با پای راست راهی دروازه کرد اما ویتو مانونه واکنش بسیار خوبی روی این توپ داشت و در ادامه مدافعان آرسنال توپ را دور کردند.

سه دقیقه بعد آرون رمسی در سمت راست صاحب توپ شد و با پشت سر گذاشتن اورا وارد محوطه جریمه شد. او قصد ارسال تند و تیزی را به دهانه دروازه داشت اما ضربه محکم او را دخیا از مقابل پای پودولسکی دور کرد.

جند دقیقه بعد پاس در عمقی برای وین رونی  ارسال شد که او در سمت راست محوطه جرمیه به توپ رسید. او شوت بسیار  محکمی را با روی پا روانه دروازه آرسنال کرد اما ویتو مانونه با کف دست واکنش فوق العاده ای روی آن داشت. در ادامه مدافعان آرسنال دفع ناقصی داشتند و منجر شد تا سانتری روی محوطه جریمه برای رابین فن پرسی ارسال شود اما ضربه سر فن پرسی باز هم در اختیار مانونه قرار گرفت.

در ادامه هر دو تیم بارها به محوطه جرمیه دیگری نزدیک شدند اما با مقاومت مدافعان دو طرف همراه بود.

دقیقه 45 کرنری از سمت راست روی دروازه آرسنال شکل گرفت. این کرنر کوتاه ارسال شد و به اشلی یانگ رسید. یانگ قصد داشت توپ را روی دروازه ارسال کند اما توپ در بین راه به دستان سانتی کازرولا برخورد کرد و داور مسابقه نیز نقطه پنالتی را نشان داد. کازرولا اعتقاد داشت که دستش کاملا بسته بود اما داور تصمیم خود را تغییر نداد. وین رونی پشت این توپ ایستاد و اگرچه ویتو مانونه جهت توپ را به درستی تشخیص داد اما ضربه رونی با برخورد به تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت. و نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم توپی به فرمالن رسید اما او بازهم با چرخشی اشتباه توپ را از دست داد و رابین فن پرسی از راه رسید و به سمت محوطه جرمیه حرکت کرد. او توپ بسیار خوبی را به دهانه دروازه ارسال کرد اما آنتونیو والنسیا نتوانست در مقابل دروازه به آن ضربه بزند و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 54 سانتوس توپی را به سمت چپ برد و توپ به کازرولا رسید. او سانتری زمینی را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که توپ با عبور از فردیناند به جیرود رسید. جیرود که پشت به دروازه بود با چرخشی عالی اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 66 یاران یونایتد پاس در عمقی را پشت مدافعان ارسال کردند که کمک داور آن را آفساید تشخیص نداد. فن پرسی در موقعیت تک به تک ضربه ای زمینی را به زاویه مخالف زد اما ویتو مانونه با یک سوپر واکنش توپ را با کف دست به کرنر فرستاد.

دقیقه 67 کرنر شکل گرفته باز هم کوتاه ارسال شد. اشلی یانگ سانتری را به پشت محوطه شش قدم انجام داد و پاتریس اورا با حضور میان مدافعان آرسنال با ضربه سر گل دوم یونایتد را به ثمر رساند.

دقیقه 71 اوضاع برای آرسنال سخت تر شد و جک ویلشیر روی برخوردی که با اورا داشت کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه 94 آرسنال یکی از گل ها را جبران کرد. سانی کازرولا در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد. شوت اول او به مدافعان یونایتد برخورد کرد اما در بازگشت او اینبار با ضربه ای تماشایی دروازه یونایتد را باز کرد اما زمان برای بازگشت به بازی تمام شده بود./گل