ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرسنال به دنبال جذب هافبک رئال مادرید


آرسنال قصد دارد لوکاس سیلوا، هافبک جوان رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

ورزش سه: لوکاس سیلوا در زمستان گذشته از لیگ برزیل به رئال مادرید پیوست ولی نتوانست عملکرد درخشانی در طول نیم فصل از خود به جای بگذارد. حال رئال مجبور است به دلیل قوانین اسپانیا، از بیش از 5 بازیکن بدون پاسپورت اسپانیایی استفاده نکند و به همین علت، نام لوکاس وارد لیست فروش قرضی رئال مادرید شده است.

سپیدپوشان قصد دارند او را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر بدهند تا پدیده دو فصل پیش لیگ برزیل، بتواند پیشرفت کند و در آینده به جمع سپیدپوشان اضافه شود. روزنامه آ.اس چاپ مادرید مدعی شد که آرسنال در کنار چلسی و منچستریونایتد، از مشتریان این بازیکن جوان هستند.


ویدیو مرتبط :
ورود لوکا مودریچ (هافبک رئال مادرید) به اسپانیا +مصاحبه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید به دنبال جذب هافبک یوونتوس


سران رئال مادرید درصدد جذب هافبک شیلیایی یوونتوس است.

خبرگزاری فارس: رئال مادرید به دنبال جذب آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یوونتوس ایتالیا است.

کارلو آنچلوتی به جذب این هافبک توانمند برای فصل آینده بسیار علاقمند است و در صدد است برای تقویت کهکشانی‌ها این بازیکن را در اختیار بگیرد.

علاقمندی کهکشانی‌ها برای جذب این بازیکن شیلیایی در شرایطی است که ویدال به تازگی قرارداد خود را با بانوی پیر تا سال 2017 تمدید کرده است.  

مادریدی‌ها پیش از این هم علاقمندی خود برای جذب این بازیکن را اعلام کرده بودند.