ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آذری هم صحبت های مظلومی را درباره داوری های جهت دار به سود یک تیم تایید کرد



اخبار,اخبار ورزشی,آذری

داوری‌ها به سود یک تیم خاص شده است
آذری: داوری‌ها ذوب آهن را هدف گرفته‌اند/ باندی که می‌گویند چه می‌کند که هر بازی ضرر می‌کنیم؟!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان: از بعد از بازی با پرسپولیس جریان داوری ها در بازی ها ما را نشانه گرفته است و نمی دانیم دلیل این ماجرا چیست؟!

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با فارس، گفت: از بعد از بازی با پرسپولیس جریان داوری ها در بازی ها ما را نشانه گرفته است و نمی دانیم دلیل این ماجرا چیست؟! متاسفانه همانطور که همگان دیدند و کارشناس داوری برنامه تلویزیونی  هم تایید کرد یک پنالتی مسلم و یک گل صددرصد درست ما در دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال اهواز از چشم داور دور ماند تا دو امتیاز حساس در این دیدار با اشتباه مسلم داوری از ذوب آهن دریغ شود.


وی ادامه داد: متاسفانه این اشتباهات داوری  پس از دیدار جام حذفی ما مقابل پرسپولیس علیه ذوب آهن به راه افتاده است و جالب اینکه در همین هفته ها داوری ها کاملاً به نفع یک تیم خاص بوده است.


وی افزود: دقیقا نمی دانیم چرا اینگونه با تیم ذوب آهن رفتار می شود و در هر بازی ما باید بابت داوری نگران باشیم ولی آنچه مسلم است ادامه این روند را به هیچ وجه بر نخواهیم تافت. امیدواریم روسای فدارسیون و سازمان لیگ هر چه زودتر به ادامه این روند رسیدگی کنند.


وی همچنین اظهار داشت: دائم از جریان باند اصفهانی صحبت می شود ولی دقیقاً نمی دانیم این باند چه کاری انجام می دهد که ما در هر بازی داریم از داوری متضرر می شویم. جالب اینکه یک کارشناس خاص داوری هم در مورد بازی برگشت ما مقابل پرسپولیس و در میان تعجب همگان نظراتی منفعلانه داد که برای ما، هواداران و مردم اصفهان بسیار تعجب آور و قابل بررسی است.


اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // صحبت های مظلومی در خصوص تیم ملی والیبال و کشتی!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشارزاده حرف های مظلومی را رد کرد / داوری ها به نفع یک تیم خاص نیست!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,افشارزاده

مدیرعامل استقلال می گوید شعارها علیه او بعد از بازی نفت تهران، خطی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از شکست مقابل نفت تهران، اعلام کرد داوری ها به نفع یک تیم خاص است. حرف های او سریعا با واکنش پرسپولیسی ها روبرو شد. البته بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال حرف های سرمربی تیمش را رد می کند و می گوید: «نه به نظر من داوری ها به نفع تیم خاصی نیست.» او ادامه می دهد: «ولی فکر می کنم اگر داوری ها به همین سبک و سیاق باشد، مشکل درست می شود. همین قضاوت ها بازیکنان را در زمین عصبانی می کند و باعث می شود کارت بگیرد. در این صورت تیم ها لطمه می بینند. داوری در فوتبال رکنی اساسی است و باید به آن توجه ویژه ای شود.»


افشارزاده همچنین درباره شعارهای استقلالی ها علیه بیرانوند می گوید: «متاسفانه شنیدم که به او فحش داده اند. این رفتارها را نباید به پای هواداران استقلال گذاشت. همیشه در هر تجمعی که آزاد برگزار می شود، یک عده می خواهد اخلال در کار بقیه ایجاد کنند. من این چیزها را از چشم هواداران واقعی استقلال نمی بینم. قطعا بین تماشاگران خط می دهند.»


او در واکنش به شعارهایی که علیه خودش داده شد، می گوید: «این شعارها را شنیدم تعجب کردم. منتی سر کسی نمی گذارم ولی همه می دانند تا چه حدی کارم را انجام داده ام و برای استقلال وقت گذاشته ام. قطعا پشت این شعارها خط و خطوطی هست و ما هم پیگیر آنها هستیم.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین