ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت نقل و انتقالات سایپا


مدیرعامل باشگاه سایپا آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: رضا درویش درباره آغاز نقل و انتقالات باشگاه سایپا با تمدید قرارداد ابراهیم صادقی گفت: ما قرارداد بازیکنانی که از سالهای گذشته مدنظر حسین فرکی بوده‌اند را آماده کرده‌ایم و قرارداد آنها را تمدید می‌کنیم.

وی افزود: فرکی هم با بازیکنان موردنظرش از سایر باشگاه‌ها صحبت می‌کند و در صورتی که با آنها به توافق برسد، قرادادشان را امضا خواهیم کرد.

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه تغییرات این تیم زیاد نیست، گفت: فرکی هنوز اسامی بازیکنان موردنظرش را اعلام نکرده ولی ما سه یا چهار بازیکن جدید جذب می‌کنیم.

درویش درباره اینکه «لوسیانو پریرا» و «پادوانی» بازیکنان سپاهان در لیست فرکی قرار دارند، گفت: شاید بازیکنان زیادی در ذهن فرکی باشند ولی ایشان هنوز چیزی را با ما در میان نگذاشته است.

مدیرعامل سایپا در خصوص حضور سوشا مکانی در این تیم و اینکه محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس هم آنرا به نقل از دوستان سوشا عنوان کرده است، گفت: هنوز کوچکترین صحبتی صورت نگرفته است. اینها گمانه زنی است و همانطور که گفتم فرکی هنوز لیست بازیکنان موردنظرش را به ما نداده است.


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت نقل و انتقالات سرخابی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال/ ستاره‌ها بلاتکلیف هستند!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال/ ستاره‌ها بلاتکلیف هستند!

باشگاه استقلال در شرایطی فصل نقل و انتقالات را سپری می‌کند که با وجود تلاش مدیرعامل این باشگاه، هنوز وضعیت بازیکنان تاثیرگذاری چون سیدمهدی رحمتی، کریم انصاریفرد، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان برای پوشیدن پیراهن آبی مشخص نشده است.

علی فتح‌الله‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: من روز پنجشنبه به صورت تلفنی با آندرانیک تیموریان صحبت کردم و با مذاکرات مثبتی با او داشتم. تیموریان به من قول داده است که اگر در ایران بخواهد به فوتبال خود ادامه دهد فقط در استقلال خواهد ماند.

وی در خصوص شرایط سیدمهدی رحمتی نیز خاطرنشان کرد: چهارشنبه شب مذاکرات خوب و مفیدی را به صورت تلفنی با رحمتی انجام دادم و او از من مهلت سه روزه‌ای خواست چون می‌خواست به اتفاق خانواده‌اش به مسافرت برود تا پس از آن مذاکرات نهایی را با او انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام بی نتیجه بودن مذاکراتش با جباری گفت: در حال حاضر با جباری به توافق مالی نرسیده‌ایم چون رقم پیشنهادی او بالاتر از آن چیزی است که مدنظر ماست. من به او گفتم می‌تواند طبق عرفی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده با او قرارداد ببندم. قرار است جباری طی سه روز آینده در این خصوص تصمیم گیری کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد کریم انصاریفرد نیز گفت: مذاکرات خوبی را با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش انجام داده‌ایم و به توافقات خوبی نیز رسیده‌ایم تا به امید خدا طی دو یا سه روز آینده با این بازیکن قرارداد ببندیم. البته دوستان ما پیشنهادات مالی وسوسه کننده‌ای را به انصاریفرد داده‌اند که بالاتر از پیشنهاد مالی ماست اما همانطور که گفتم توافقات خوبی را با این بازیکن داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز به طور رسمی با ایمان مبعلی، میثم بائو، قاسم دهنوی، هاشم بیک‌زاده، امیرحسین صادقی و امین منوچهری قرارداد بسته‌ایم و قرارداد بازیکنانی مانند پژمان منتظری، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، محسن یوسفی و میلاد میداوودی را نیز تمدید کرده‌ایم.

وی در خصوص بازیکنان خارجی که در تمرینات تیم استقلال حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: دو بازیکن پرتغالی که مدنظر سرمربی تیم بودند چهارشنبه شب وارد ایران شدند تا از روز شنبه برای تست فنی در تمرینات تیم فوتبال استقلال حضور پیدا کنند. پست بازی این دو بازیکن هافبک میانی و مدافع است./مهر