ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین وضعیت جسمانی مایکل شوماخر



   اخبار,اخبار ورزشی,مایکل شوماخر
اخبار ورزشی - آخرین وضعیت جسمانی مایکل شوماخر

پزشک معالج شوماخر وضعیت او را در حال بهبود اعلام کرد.

مایکل شوماخر، دارنده هفت عنوان قهرمانی در فرمول یک چند روز پیش که برای اسکی به کوه‌های آلپ فرانسه رفته بود زمین خورد و به شدت از ناحیه سر آسیب دید.
 
روز سه‌شنبه این راننده 44 ساله آلمانی برای دومین بار زیر تیغ جراحان قرار گرفت. جان فرانسوا، پزشک شوماخر وضعیت او را رو به بهبود اعلام کرد.
 
او در نشست خبری گفت: وضعیت شوماخر نسبت به روزهای قبل بهتر شده است. اما نمی‌توانم بگویم که خطر از او رفع شده است. او به مراقبت بیشتری نیاز دارد. باید ببینیم که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
اخبار ورزشی -  خبرگزاری ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار از مایکل شوماخر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از وضعیت مایکل شوماخر



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات فرمول یک

 

اخبار ورزشی - مایکل شوماخر از کما خارج شد

مدیر فعالیت های مایکل شوماخر قهرمان صاحب نام مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک از به هوش آمدن وی پس از یک دوره طولانی کمای مصنوعی خبر داد.

به گزارش راشاتودی، سابینا کیم به بخش آلمانی این شبکه گفت: شوماخر از حالت کمای مصنوعی خارج شد و توانست همسر خود را بشناسد. اما خروج کامل وی از کما به دلیل تاثیر دارویی دشوار است. او گاه به هوش می آید و دوباره به حالت کما بر می گردد.

  کیم افزود: نمی توانم بیش از این چیزی بگویم زیرا برای مسائل شخصی شوماخر احترام قائلم.

مایکل شوماخر (Michael Schumacher) زاده 3 ژانویه 1969 در شهر هورت در ایالت نوردراین-وستفالن آلمان، راننده آلمانی مسابقات فرمول یک است.

  شوماخر که سال 2012 از مسابقات حرفه ای کناره گیری کرد، با ثبت رکورد 91 پیروزی موفق ترین راننده مسابقات فرمول یک به شمار می رود.

  شوماخر روز یکشنبه 29 دسامبر 2013 در حالی که به همراه پسرش در کوه های آلپ فرانسه اسکی می کرد، دچار سانحه شد و سرش به صخره اصابت کرد. به گفته پزشکان، او با سرعت بالا با یک صخره برخورد کرده، به هوا پرتاب شده و دوباره روی صخره فرود آمده است. شوماخر در زمان وقوع سانحه از کلاه ایمنی استفاده می کرده است و به گفته پزشکان اگر کلاه ایمنی بر سر نمی داشت، در جا کشته می شد. پزشکان با انجام عمل جراحی و همچنین مراقبت های پزشکی به وضعیت وی رسیدگی کردند و تا کنون در کمای مصنوعی به سر می برد.
اخبار ورزشی - ورزش سه