ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین تیر ترکش استقلالی ها برای ندادن غرامت زور به کرار !



اخبار,اخبار ورزشی,کرار

جنجال‌های کرار تمامی ندارد. باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر دچار نوعی استیصال در برابر او شده و او هر طور که می‌خواهد جولان می‌دهد.

باشگاه استقلال تهران، در آخرین اقدام خود برای چاره‌یابی در مورد عجیب جاسم کرار، مدیر برنامه های عراقی این بازیکن را احضار کرده است. مدیران تیم آبی پایتخت می‌خواهند طی جلسه‌ای با او، وضعیت آینده کرار را مشخص کنند.

مساله‌ای که از شواهد پیداست، این است که بازیکن عراقی علاقه‌ای به ماندن ندارد. اما کیفیت فنی‌ای که او در گذشته از خود نشان داده است، مظلومی را مجاب کرده تا در برابر خواست هیات مدیره و مدیرعامل مقاومت کند و از آن ها بخواهد که اورا نگه دارند. این بار اما مدیران استقلال می‌خواهند برابر یاغی عراقی ایستادگی کنند و یک بار برای همیشه تکلیف او را مشخص کنند.

افشارزاده علاقه‌‌ای ندارد که کرار را اخراج کند و تمام و کمال 370 هزار دلار مبلغ قرارداد این بازیکن را به او ببخشد. این دقیقا همان برنامه‌ای است که کرار دارد. او با ایجاد حاشیه و سر و صدا در تمرین‌ها و اردوها، قصد دارد کاری کند که باشگاه اورا اخراج کند تا به دستمزد بالای خود دست پیدا کند.

 

چیزی که باشگاه می خواهد این است که با یک توافق خوب، کرار خیلی راحت تر از استقلال جدا شود. وگرنه مدیران استقلال می‌توانند با توجه به عدم شرکت کرار در تمرینات و به هم زدن نظم تیمی، او را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بسپارند.

سپردن کرار به کمیته انضباطی،‌ می تواند برای او بسیار گران تمام شود. با توجه به محکومیت‌های گذشته او، اگر رای بر این باشد که استقلال می‌تواند با او فسخ کند، به نوعی مرگ فوتبالی کرار را شاهد خواهیم بود.

 

بازیکنی که در لیگ ایران اجازه بازی در تیمی غیر از استقلال را ندارد و با 10 کیلو اضافه وزن، هیچ باشگاه خارجی دیگری هم حاضر نیست برای او مبلغی هزینه کند. بازگشت به لیگ عراق هم یک گزینه از پیش شکست خورده است. چون آن جا خبری از پول نیست!

پس اگر کرار نخواهد از موضع خود کوتاه بیاید و هم‌چنان به بر هم زدن نظم اردوها و مصاحبه‌های تند خود علیه باشگاه ادامه بدهد، می‌توان سرنوشتی نه چندان خوش را برای او متصور بود.

کرار می‌توانست با تمرکز بیشتر روی بازی خود، با توجه به اعتقادی که مظلومی به او دارد، از چهره‌های موفق لیگ پانزدهم باشد. اما او اکنون خود را برابر باشگاه، بازیکنان و تماشگران قرار داده است.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
کرار: استقلالی ها روی مخ من رژه می روند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از استقلال؛ جباری و کرار قطعا به تبریز نمی روند



 

آخرین اخبار از استقلال؛ جباری و کرار قطعا به تبریز نمی روند

 

با توجه به تاخیر در برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال، دو هافبک این تیم در بازی با شهرداری حضور نخواهند داشت.

به گزارش جام نیوز، درحالیکه قرار بود این جلسه از ساعت 10 صبح امروز در دفتر باشگاه استقلال برگزار شود به دلیل جلسه همزمان مدیرعامل استقلال در بیرون باشگاه با تاخیر برگزار خواهد شد.

بر اساس شنیده ها، مجتبی جباری و کرار جاسم قطعا در بازی مقابل شهرداری در تبریز حضور نخواهند داشت.

ناظران معتقدند که مسئولان استقلال به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که از جباری در دربی 73 استفاده کنند. چرا که با توجه به سه کارته شدن کرار در جام حذفی و محرومیت او از حضور در دربی، جباری بهانه ای برای قهر نخواهد داشت.