ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین تصمیمات برای روز پایانی نقل و انتقالات



 

 

آخرین تصمیمات برای روز پایانی نقل و انتقالات

 

رئیس سازمان لیگ برتر با تاکید بر اینکه مهلت نقل و انتقالات تیم‌های حاضر در یازدهمین دوره این رقابتها تا ساعت 24 شنبه شب است و این مهلت تمدید نخواهد شد،گفت: بازیکنانی که نتوانند قراردادشان را در این مدت ثبت کنند باید تا نیم فصل دوم صبر کنند.

عزیزالله محمدی ضمن بیان این مطلب افزود: مهلت نقل و انتقالات یازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 24 امشب (شنبه شب) به اتمام می رسد و باشگاه‌های لیگ برتری تا این زمان فرصت دارند که نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند.

وی افزود: همانطور که عنوان کردم باشگاه‌ها تا ساعت 24 امشب می توانند نفرات جدید جذب کنند و پس از ثبت قرارداد تا 72 ساعت فرصت دارند که قراردادهای نفرات جدید خود را در سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال به ثبت برسانند.

"آیا برای بازیکنان ملی پوش که با تیم ملی در اردوهای مختلف داخلی و خارجی بوده‌اند، فرصتی جدا از دیگر بازیکنان برای عقد قرارداد در نظر گرفته‌اید؟"، محمدی در پاسخ به این پرسش گفت: تا آنجائیکه من می دانم بازیکنان ملی پوش تکلیف قراردادشان مشخص است و مشکلی از این بابت ندارند. با این شرایط آن دسته از بازیکنان ملی پوش که با باشگاهی قرارداد ندارند باید تا امشب در این خصوص اقدام کنند.

رئیس سازمان لیگ برتر تمدید مهلت نقل و انتقالات این رده را منتفی خواند و گفت: اگر بازیکنی تا ساعت 24 امشب قرارداد امضا نکرد باید تا نیم فصل صبر کند تا به یک تیم لیگ برتری دیگر بپیوندد. این دسته از بازیکنان می توانند در لیگ دسته اول بازی کنند یا تا نیم فصل بدون تیم بمانند.

محمدی در خصوص بازیکنان لیگ برتری که هم اکنون بدون تیم هستند، گفت: این بازیکنان هم ظرف امروز باید با تیمی دیگر قرارداد امضا کنند و اگر در این خصوص اقدامی صورت ندادند، باید تا نیم فصل صبر کنند.

عزیزالله محمدی در خصوص شرایط خسرو حیدری با باشگاه سپاهان و احتمال حضور او در استقلال گفت: خسرو حیدری در حال مذاکره با باشگاه سپاهان است تا از این باشگاه جدا شده و به استقلال برود. اگر حیدری تا امشب از سپاهان جدا شد و به استقلال پیوست، بازیکن استقلال است، در غیر اینصورت با توجه به قرارداد دو ساله‌ای که با باشگاه سپاهان دارد، فصل آینده نیز باید برای این تیم بازی کند.


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا(بخش پایانی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از بازگشت ناگهانی جباری به استقلال تا تمدید قرارداد زاید/آخرین روز مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر



از بازگشت ناگهانی جباری به استقلال تا تمدید قرارداد زاید/ آبی‌ها در انتظار نكونام و مجیدی

مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال در حالی روز گذشته تمام شد كه در آخرین روز استقلال پر سر و صدا ترین تیم بود.

در آخرین روز مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، هیات فوتبال استان تهران بازیكنان زیادی را به خود دید كه در این میان استقلال به همراه راه آهن روز شلوغی را پشت سر گذاشتند.

شاید مهم‌ترین اتفاق روز پنجشنبه تمدید قرارداد مجتبی جباری با استقلال بود. در حالی كه گفته می‌شد این بازیكن با قلعه‌نویی و فتح الله زاده به توافق نرسیده و در فصل جدید راهی تراكتورسازی خواهد شد، شماره 8 جنجالی استقلال به ناگهان با حضور در هیئت فوتبال تهران قراردادش را با آبی‌ها ثبت كرد و در مصاحبه خود پس از ثبت قرارداد هم گفت این یكی از بهترین‌ قراردادهای عمرم بود!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

البته شواهد حاكی از آن بود كه جباری حتی بلیت هواپیما برای سفر به تبریز را هم آماده كرده و به طور كاملا ناگهانی و در لحظات آخر با استقلالی‌ها به توافق رسیده است. این موضوع وقتی عجیب تر می‌شود كه بدانیم فتح‌الله زاده روز پنجشنبه در آخرین مصاحبه خود گفته بود: من به اندازه کافی برای جباری وقت گذاشتم. الان هم اعلام می‌کنم که در مذاکرات با او به نتیجه نرسیدیم.او بازیکن من بوده است اما حالا می‌توانم بگویم که او را نمی خواهم. یعنی جباری در تیم فصل آینده استقلال جایی ندارد!

 

از بازگشت جباری به استقلال كه بگذریم دیگر اتفاق عجیب روز پایانی فصل نقل و انتقالات به فسخ قرارداد ایمان مبعلی با استقلال مربوط می‌شد. مبعلی كه از چند هفته پیش با استقلال به توافق رسیده بود و در تمرین‌های پیش فصل تیم امیر قلعه‌نویی هم شركت كرده بود، پنجشنبه با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را با آبی‌ها فسخ كرد و به پیكان تهران پیوست. پیش از این هم در ظهر پنجشنبه محمد محمدی دروازه بان استقلال قرارداد خود را با این تیم فسخ كرده بود وبه جمع شاگردان علی دایی در راه آهن پیوسته بود تا یك جای خالی برای جانواریو باقی بماند. به نظر می‌رسد جذب جانواریو و جباری بیش از اندازه برای مدیران استقلال اهمیت داشته چرا كه آنها حاضر شدند دو بازیكن خوب مثل محمدی و مبعلی را واگذار كنند. هر چند در این میان نباید از تاثیر نبودن جباری در استقلال و به وجود آمدن حاشیه های احتمالی پس از این موضوع برای آبی‌ها گذشت.

 

البته استقلالی‌ها قصد داشتند در آخرین روز فصل نقل و انتقالات دو بمب دیگر هم منفجر كنند اما موفق نشدند، هرچند كه آنها برای انجام این كار هنوز وقت دارند. امیر قلعه‌نویی در چرخشی 180 درجه‌ای از مواضع قبلی‌اش خواهان حضور فرهاد مجیدی در استقلال شده بود اما تا آخرین لحظات شب گذشته خبری از مجیدی نشد. همچنین استقلالی‌ها هنوز منتظر مشخص شدن وضعیت جواد نكونام هستند تا او را به تیم خود اضافه كنند. استقلال هنوز برای جذب این دو بازیكن فرصت دارد و باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

در اردوگاه رقیب دیرینه استقلال هم روز پنجشنبه دو مهاجم قراردادشان را با پرسپولیس تمدید كردند. ایمون زاید مهاجم محبوب هواداران پرسپولیس و همچنین روح الله سیف‌اللهی دو بازیكنی بودند كه با حضور در هیئت فوتبال قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید كردند. سایر بازیكنان پرسپولیس پیش از این قرارداد خود را ثبت كرده بودند.

 

همچنین پنجشنبه 22 بازیكن راه آهن همزمان در هیئت فوتبال حضور یافته و قرارداد خود را با این تیم ثبت كردند. پیروز قربانی، بهادر عبدی، فرشید كریمی، محمد محمدی، فیض علی حسینی، میرهانی هاشمی، ابراهیم كریمی، حامد نورمحمدی، امیر طهمورث، حسین كعبی، فرزاد آشوبی، حسین پاشایی، علی غلام، محمدرضا مامانی، بهشاد یاورزاده، ایمان رزاقی راد، جهانگیر عسكری، علیرضا عباس فرد، مهرداد كفشگری، محمد رجب زاده، ‌نادر هوشیار و علیرضا حیدری این 22 بازیكن بودند.

احمد آل نعمه نیز قرارداد خود را با نفت تهران به ثبت رساند./ایسنا