ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار داغ و موثق نقل و انتقالاتی استقلال / 3 بازیکن در آستانه جدایی و مذاکره با 3 صید طلایی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

هر نتیجه دیگری هم در فینال حذفی که دیشب در خرمشهر برگزار شد، رقم می‌خورد استقلال از صبح امروز در کانون اخبار و شایعات پرشمار نقل و انتقالاتی قرار می‌گرفت.

به گزارش خبر ورزشی، از مدت‌ها قبل این باشگاه در صدر اخبار قرار داشت به خصوص بعد از اینكه عنوان قهرمانی را از دست داد و فصل را با نشستن در جایگاه سوم جدول رده‌بندی به پایان برد. انتقادات از تفكرات حاكم بر تیم و همچنین نمایشی كه تعدادی از بازیكنان به خصوص در هفته پایانی ارائه دادند كار را به جایی رساند كه بسیاری آلترناتیوهای موجود برای كادر فنی را نیز معرفی كردند و كار مظلومی را تمام‌شده قلمداد كردند. در ‌گیر و دار ماندن و رفتن سرمربی استقلال الان نگرانی بزرگ طرفداران به نقل و انتقالات بازیكنان برمی‌گردد چون شرایط این تیم نه در بازار رو به راه است نه در بین قراردادهای به ثبت رسیده در سازمان لیگ برتر.

6 بازیكن آزاد شدند
با نگاهی به لیست نفرات استقلال در سایت سازمان لیگ برتر 6 بازیكن سرشناس تیم قراردادشان به پایان رسیده و از امروز بازیكن آزاد قلمداد می‌شوند. نفراتی مثل حنیف عمران‌زاده، هرایر مكویان، امید ابراهیمی، آرش برهانی، میلاد فخرالدینی و عادل شیحی با اتمام قراردادشان از امروز بازیكن استقلال قلمداد نمی‌شوند. نكته جالب‌تر اینكه 80 درصد این لیست در صورت ابقای كادر فنی برای فصل آتی مد نظر قرار ندارند و باید دنبال تیم جدید باشند چون نه قرارداد دارند و نه از نظر فنی توانسته‌اند انتظارات كادر فنی را برآورده كنند به خصوص در ساختار تدافعی كه مشكلات زیادی برای استقلال رقم خورد. تنها بازیكنی كه باشگاه خیلی تلاش داشت تا قراردادش را تمدید كرد و به هدفش نرسید امید ابراهیمی تنها ملی‌پوش استقلالی‌ها بود كه برای كسب درآمد بیشتر قطعاً راهی آن سوی آب‌های خلیج فارس خواهد شد.
 
آرش آقای گل در دوراهی خداحافظی یا كوچ
بعد از نزدیك به یك دهه پوشیدن پیراهن استقلال و ثبت آمارهای گلزنی تكرارنشدنی حالا آرش برهانی با اتمام قراردادش اولین بازیكنی خواهد بود كه در لیست خروجی قرار می‌گیرد. نیمكت‌نشینی و سكونشینی‌های مداوم و عدم رضایت كادر فنی از این بازیكن او را در صدر فهرست خروجی‌ها قرار داد تا شایعه خداحافظی برهانی از دنیای فوتبال رقم بخورد گرچه نزدیكان به این بازیكن مدعی شدند آرش در دوراهی خداحافظی یا كوچ به تیم دیگری قرار دارد از جمله مس كرمان در زادگاهش. آرش كه دیروز برای آخرین بار در لیست 18 نفره استقلال قرار گرفت انصافاً در دو فصل گذشته كارایی گذشته را نداشت و هر مربی دیگری هم بود نام او را از لیست نفراتش خارج می‌كرد.
 
3 نفر دیگر روی لبه پرتگاه
جدا از بازیكنانی كه قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده و باید از استقلال بروند چند بازیكن دیگر هم هستند كه روی لبه پرتگاه قرار دارند چون در آنالیزهای كمیته فنی باشگاه بدترین و ضعیف‌ترین نمایش‌های ممكن را از خود به ثبت رساندند. مهدی مؤمنی خرید نیم‌فصل آبی‌ها همچون دوران حضورش در نفت تهران در استقلال هم نتوانست به دوران آمادگی‌‌اش بازگردد و بازی‌های خوبش در فصل قبل با پیراهن استقلال خوزستان را تكرار كند. خریدی كه تنها هزینه روی دست باشگاه گذاشت و... یعقوب كریمی هم دیگر بازیكن استقلال است كه گفته می‌شود باشگاه تمایل چندانی به حفظش ندارد چون این استعداد جوان هم در ادامه روزهای افول خود امسال هم یا مصدوم بود یا محروم! پروپییچ آخرین بازیكنی است كه روی لبه پرتگاه قرار دارد، آقای گل فصل گذشته آلبانی كه با سر و صدای زیادی به استقلال پیوست و اعتراضات زیادی را رقم زد كمتر در برنامه‌های مظلومی جای گرفت و تنها در چند بازی فرصت حضور در میدان را پیدا كرد تا نامش در بین نفراتی قرار بگیرد كه باید استقلال را ترك كنند.
 
2 كاندیدا برای ذخیره رحمتی
شاید در نگاه نخست بسیاری جایگاه وحید طالب‌لو در استقلال را تضمین‌شده بدانند اما این گلر پا به سن گذاشته هم ممكن است نامش در لیست خروجی‌ها قرار بگیرد چون الان برای نشستن روی نیمكت به عنوان ذخیره رحمتی یك رقیب جدی و جوان دارد به نام حسین حسینی كه با طی كردن خدمت مقدس سربازی برای پشت ‌سر گذاشتن آخرین سال قراردادش باید به استقلال بازگردد. حسین كه با استقلال قراردادی 3 ساله داشت دو فصل قبل برای خدمت سربازی راهی انزلی شد و حالا باید برای طی كردن آخرین سال قرارداد به استقلال بازگشته و دوباره رقیب رحمتی باشد كه با بازگشت او عرصه بر وحید طالب‌لو تنگ‌تر از قبل خواهد شد.

خریدهای احتمالی در تابستان
هنوز كسی از روند مذاكرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال در بازار اطلاع دقیقی ندارد چون ابهامات زیادی در خصوص ماندن یا رفتن مظلومی، آمدن سرمربی جدید، تغییرات گسترده در مدیریت كلان باشگاه و... وجود دارد اما با این حال چند بازیكن هستند كه دست و پا شكسته با استقلال گفت‌وگو داشتند از جمله وریا غفوری، محمدرضا خلعتبری، بختیار رحمانی، فرشید باقری و... كه هر روز شایعات پیرامون آبی‌پوش شدن آنها داغ‌تر از قبل می‌شود. آنچه محرز است اینكه تابستان داغی در انتظار استقلالی‌ها است و آنها باید خود را برای شنیدن اخبار غیرمنتظره آماده كنند چه در بحث مدیریتی باشگاه، كادر فنی و كادر بازیكنان تا بلكه سال آینده شانس قهرمانی لیگ برتر را داشته باشند.
 

*نكته: فرشید باقری با استقلال توافق كرده است.

 


ویدیو مرتبط :
آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایرانl از احتمال جدایی قلعه نویی،نكونام و برهانی از استقلال تا پیوستن پدیده لیگ به باش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار داغ نقل و انتقالاتی از استقلال؛ از انتشار اسامی بازیکنان مازاد تا اختلاف بر سر جذب دو ستاره



اخبار,اخبارورزشی,نقل‌وانتقالات استقلال

برخی از بازیکنان از طریق برخی واسطه‌ها به سرمربی جدید استقلال، خواستار حضور در جمع آبی پوشان شده‌اند.

با انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال و تشکیل کمیته نقل‌وانتقالات این باشگاه، فعالیت آبی‌پوشان در نقل‌وانتقالات آغاز شد.

 این کمیته شامل بهرام امیری و علی نظری جویباری است و منصور پورحیدری نیز به عنوان عضو کمیته فنی نظرات خود را اعلام می‌کند.

 روز گذشته در جلسه‌ای که در باشگاه استقلال برگزار شد، مظلومی لیست بازیکنان را طبق اولویت اول و دوم آماده کرد و قرار شد نظری جویباری و امیری از امروز کار خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کنند.

* لیست ورودی و خروجی
در میان گزینه‌های درخواستی مظلومی، اسامی بازیکنانی چون لوسیانو ادینیو، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات و آندرانیک تیموریان دیده می‌شود. همچنین وحید طالب‌لو، رضا عنایتی، میلاد سلیمان فلاح و میلاد نوری در لیست مازاد قرار گرفتند.

 انتشار اسامی بازیکنان مازاد کافی بود که به مظلومی بگویند تا زمان قطعی نشدن جذب بازیکنان مورد نیاز صحبت از بازیکنان مازاد نکند تا در صورت عدم جذب بازیکنان جدید، بتوانند این بازیکنان را در تیم نگه دارند.

 * اختلاف بر سر رحمتی و نکونام
مظلومی صبح روزی که حکم سرمربیگری‌اش را گرفت در ساختمان وزارت ورزش و جوانان به خبرنگاران گفت که مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام در لیست بازیکنانش برای فصل آینده قرار دارند.

همین اظهارنظر کافی بود تا گروهی از هواداران استقلال به نشانه اعتراض مقابل باشگاه استقلال تجمع کرده و به مظلومی بگویند که این بازیکنان در گذشته استقلال را رها کرده‌اند و نباید به تیم بازگردند.

از طرفی در جلسه روز گذشته مظلومی با امیری، نظری جویباری و پورحیدری، یکی دو نفر به مظلومی گفتند که میانگین سنی رحمتی، تیموریان و نکونام بالا است و از میان این 3 نفر، تنها آندو به درد استقلال می‌خورد.
 
ضمن اینکه حضور آنها می‌تواند از جهات مختلف باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی در استقلال شود. مظلومی که متوجه فشار هواداران و مخالفت باشگاه با بازگشت برخی ستاره‌های پیشین استقلال شد، در گفتگوی عصر روز گذشته خود با خبرنگاران لحنش تغییر کرد و گفت: «من فقط گفتم که آنها در بین گزینه‌ها قرار دارند.»

به مظلومی پیشنهاد کرده‌اند که استقلال دنبال علیرضا بیرانوند باشد که خواهان جدایی از نفت تهران است و البته گفته می‌شود علیرضا منصوریان نیز صحبت‌هایی با مهدی رحمتی برای حضور در نفت داشته است. باید دید در روزهای آینده مظلومی طبق نظر خودش عمل خواهد کرد یا نه.
 
* تماس بازیکنان برای حضور در استقلال
خبر دیگر از نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال، تماس برخی از بازیکنان با مسئولان استقلال برای حضور در این تیم است. در میان این تماس‌ها، بازیکنانی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز داشته‌اند یا در گذشته عضو تیم استقلال بودند.

 برخی از واسطه‌ها نیز سعی می‌کنند به نمایندگی از این بازیکنان خودشان را به باشگاه استقلال نزدیک کرده تا بتوانند بازیکن مورد نظر خود را تحمیل کنند.

 * ارسال نامه به سپاهان برای جذب کریمی
یعقوب کریمی بازیکن فصل گذشته استقلال که به صورت قرضی از سپاهان به استقلال پیوسته بود، یک فصل دیگر با زردپوشان اصفهانی قرارداد دارد و باید به این تیم بازگردد.

 کریمی در لیست پرویز مظلومی قرار دارد و او به اعضای کمیته نقل‌وانتقالات تاکید کرده این بازیکن را از سپاهان به خدمت بگیرند. در همین راستا، مسئولان استقلال برای جذب این بازیکن، نامه‌ای به باشگاه سپاهان ارسال خواهند کرد.


 اخبار ورزشی  - تسنیم