ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار از مذاکره استقلال با ملی پوشان



اخبار,اخبارورزشی,مذاکره استقلال با ملی پوشان


 اخبار ورزشی - تصویب ۲ میلیارد تومان و توافق اولیه با بیگ زاده؛
آخرین اخبار از مذاکره استقلال با ملی پوشان

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند هر چه زودتر قرارداد بازیکنان ملی‌پوش خود را تمدید و تیم‌شان را برای فصل آینده تکمیل کنند.

 باشگاه استقلال در تلاش است قرارداد 4 ملی پوش خود به نام‌های امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان را تمدید کرده تا تیمش را برای فصل آینده کامل کند.
 
به همین منظور، با دستور بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال، مبلغ 2 میلیارد تومان برای پرداخت طلب ملی‌پوشان استقلال و همچین پرداخت درصدی از قرارداد فصل آینده به آنها در نظر گرفته شده است.

این 4 ملی‌پوش نزدیک یک میلیارد تومان از فصل گذشته طلب دارند. تاکنون از 4 ملی‌پوش استقلال تنها هاشم بیگ‌زاده به توافق اولیه با علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال رسیده است.

گفتنی است اسامی بازیکنان بالای 23 سال استقلال که تاکنون حضورشان برای فصل آینده قطعی شده، به شرح زیر است:

محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، پژمان نوری، احمد جمشیدیان، مهدی کریمیان، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، محمد قاضی، آرش برهانی، سجاد شهباززاده، و هرایر مگویان.
 اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
گفتگو با کفاشیان درباره ی آخرین وضعیت ملی پوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت ملی پوشان استقلال



 

 

آخرین وضعیت ملی پوشان استقلال

 

به گفته پزشک تیم ملی فوتبال فرهاد مجیدی به دلیل کوفتگی مینیسک فعلا تمرین نمی کند.

فرهاد مجیدی و حنیف عمران زاده دو ملی پوش تیم استقلال در تمرین صبح امروز تیم ملی شرکت نکردند.

به گفته دکتر شهاب یکی از پزشکان تیم ملی فرهاد مجیدی با کوفتگی مینیسک پا روبه‌رو است و به همین دلیل به وی استراحت داده شده تا این مصدومیت برطرف شود.

شهاب در این باره گفت: باید جواب MRI مجیدی بیاید تا تشخیص قطعی برای درمان او داده شود اما مشکل خاصی ندارد و می تواند استقلال را مقابل سایپا همراهی کند ولی باید استراحت کند.

وی در مورد عمران زاده گفت: این بازیکن با کشیدگی ساده رباط داخلی روبه‌رو است که ترجیح داده شد استراحت کند. او هم برای بازی لیگ استقلال مشکلی ندارد.