ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در برزیل



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام جهانی


 اخبار ورزشی - آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در برزیل

 تیم ملی ایران تمرینات خود را در کمپ اختصاصی کورینتیانس پیگیری کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال در هوایی سرد و ابری از ساعت 15:15 به وقت محلی و ساعت 22:15 به وقت تهران تمرینات خود زیر نظر کادر فنی پیگیری کرد.

ملی‌پوشان ابتدا به گرم کردن پرداختند و سپس زیر نظر مربیان خود تمرین تکنیکی و تاکتیکی برگزار کردند.

سپس بازیکنان به دو گروه آبی و قرمز تقسیم شده و بازی کردند. بازیکنان در این تمرین زدن توپ‌ها و پاس‌های سرعتی در کنار ضربات محکم را در دستور کار داشتند.

در همین حال سه دروازه‌بان تیم ملی زیر نظر مربیان خود تمرین جداگانه‌ای انجام می‌دادند.

رحمان احمدی، علیرضا حقیقی و دنیل داوری به صورت جدی تمرین کرده و توپ‌هایی را که توسط دستگاه مخصوصی زده می‌شد، دریافت می‌کردند.

هاشم بیک‌زاده با اعلام کادر فنی از شنبه آینده به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد.

همچنین مارکار آقاجانیان دستیار ایرانی کی‌روش که برای مشاهده دیدار تدارکاتی نیجریه مقابل آمریکا به آمریکا سفر کرده بود پس از انجام این مأموریت راهی برزیل شده و به اردوی تیم ملی ایران در این کشور اضافه شد.

ماموران فیفا در کنار زمین تمرین تیم ملی فوتبال حضور داشتند و به خبرنگاران به همان اندازه حدود 15 دقیقه اجازه تماشای تمرین را دادند.
اخبار ورزشی - سایت رسمی فدراسیون فوتبال


ویدیو مرتبط :
‫آخرین اخبار از اردوی تیم ملی پیش از دیدار با قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در اتریش



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در اتریش

کادر فنی تیم ملی پیش از ظهر امروز (چهارم خردادماه) نشستی را با بازیکنان تیم ملی در خصوص دیدار فردا با مونته‌نگرو برگزار می‌کند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی پوشان پس از صرف صبحانه و استراحتی کوتاه، از ساعت 11:45 به وقت محلی با کادر فنی تیم ملی نشستی را برگزار خواهند کرد تا آخرین موارد در خصوص تمرین بعدازظهر امروز و همچنین دیدار دوستانه با تیم مونته نگرو را بررسی کنند.

به نقل از فارس، گفتنی است، ملی پوشان ساعت 15:30 به وقت محلی و ساعت 18:00 به وقت تهران آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر مونته نگرو زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.

دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم مونته نگرو فردا (پنجم خرداد ماه) راس ساعت 18:30 به وقت محلی و ساعت 21:00 به وقت تهران برگزار می شود.

اخبار ورزشی - تابناک