ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در اتریش



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - آخرین اخبار از اردوی تیم ملی در اتریش

کادر فنی تیم ملی پیش از ظهر امروز (چهارم خردادماه) نشستی را با بازیکنان تیم ملی در خصوص دیدار فردا با مونته‌نگرو برگزار می‌کند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملی پوشان پس از صرف صبحانه و استراحتی کوتاه، از ساعت 11:45 به وقت محلی با کادر فنی تیم ملی نشستی را برگزار خواهند کرد تا آخرین موارد در خصوص تمرین بعدازظهر امروز و همچنین دیدار دوستانه با تیم مونته نگرو را بررسی کنند.

به نقل از فارس، گفتنی است، ملی پوشان ساعت 15:30 به وقت محلی و ساعت 18:00 به وقت تهران آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر مونته نگرو زیر نظر کادر فنی پیگیری می کنند.

دومین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم مونته نگرو فردا (پنجم خرداد ماه) راس ساعت 18:30 به وقت محلی و ساعت 21:00 به وقت تهران برگزار می شود.

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
‫آخرین اخبار از اردوی تیم ملی پیش از دیدار با قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار از تیم ملی در اتریش



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - آخرین اخبار از تیم ملی در اتریش

با اضافه شدن مسعود شجاعی به جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران، ترکیب 28 نفره تیم ملی فردا کامل می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اردوی تدارکاتی خود در کشور اتریش، با تصمیم کادرفنی امروز را به استراحت پرداختند.

 فارس، بر همین اساس شاگردان کارلوس کی‌روش امروز به وین رفته و به گشت و گذار مشغول شدند. بازدید از اماکن دیدنی وین از برنامه‌های تیم ملی در این برنامه تفریحی بود.

*با اضافه شدن اشکان دژاگه به ملی‌پوشان فوتبال ایران در اتریش، جمع بازیکنان تیم ملی به 27 بازیکن رسید و فردا با اضافه شدن مسعود شجاعی به جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران، ترکیب 28 نفره تیم ملی فردا کامل می‌شود.

*با کامل شدن ترکیب تیم ملی مجدداً تمرینات پرفشار ملی‌پوشان در اتریش آغاز شده و طبق نظر کادرفنی بازیکنان باید دو نوبت تمرین سنگین را در هر روز پشت سر بگذارند.

*بعد از تمرین نوبت صبح فردای تیم ملی، کمپ ملی‌پوشان تغییر کرده و کاروان تیم ملی ایران راهی شهر اشتیگرلز باخ خواهند شد. تیم ملی در این شهر دو دیدار با تیم‌های ملی مونته‌نگرو و آنگولا برگزار خواهد کرد.

*تیم ملی از ساعت 16:30 روز یکشنبه آینده به وقت ایران با مونته‌نگرو دیدار خواهد کرد. این دیدار در ورزشگاه هارتبرگ برگزار می‌شود و نکته قابل توجه اینکه از کمپ تمرینی تیم ملی تا ورزشگاه حدود 10 دقیقه خواهد بود.

*هیچ بازیکن مصدومی در ترکیب تیم ملی حضور ندارد و بازیکنانی که دچار مصدومیت جزئی می‌شوند، با صلاحدید کادرفنی به استراحت می‌پردازند تا دوباره شرایط تمرینی را پیدا کنند.
اخبار ورزشی - فارس