ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آجرلو: منتظرم قلعه نویی به ایران بازگردد


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت:من در ابتدای کارم هستم و روزهای شلوغی را پشت سر می گذارم.

کاپ: مصطفی آجرلو در رابطه با استقبال مردم و مسئولان تبریزی از حضور او در باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: روز گذشته از اتفاقاتی که افتاد کاملا شگفت زده شدم. خوشحالم که شور و انگیزه جدیدی در تبریز به وجود آمده تا نه تنها تیم تراکتورسازی بلکه تمام تیم های این شهر در لیگ سال آینده به موفقیت برسند. همین که تبریز سه نماینده در لیگ برتر دارد اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم این سه تیم بتوانند در کنار هم به موفقیت برسند.

وی همچنین درباره جلساتی که با افراد مختلف از روز گذشته برگزار کرد، عنوان کرد: من در ابتدای کارم هستم و روزهای شلوغی را پشت سر می گذارم. فعلا اتفاق خاصی هم رخ نداده که بخواهم درباره آن حرف بزنم. بهتر است فعلا به کارها رسیدگی کنیم و خیلی حرف نزنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره جلسه اش با امیر قلعه نویی تصریح کرد: فعلا که ایشان خارج از کشور هستند. البته صحبت هایی را به صورت تلفنی با یکدیگر انجام دادیم. اما به محض اینکه آقای قلعه نویی به ایران برگردند با یکدیگر جلسه ای را برگزار خواهیم کرد. فکر می کنم تا آخر هفته این جلسه هم اندیشی برگزار خواهد شد.

آجرلو در پایان درباره اینکه گفته میشود تراکتورسازی در نقل وانتقالات از سایر تیم ها عقب افتاده گفت: ما هم آمدیم که کار را جلو ببریم. هنوز فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی آغاز نشده و قطعا ما هم عقب نیستیم. به کمک دوستان رسانه ای و نفراتی که در شهر تبریز به ما کمک می کنند قطعا در روزهای آینده طبق لیست سرمربی بازیکنانی را جذب خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی: فردوسی پور به فوتبال ایران خیانت میکند...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: به خاطر پرسپولیس بزرگ ایران قبول کردم بازی عقب بیفتد / خدمت شریفت عرض کنم که با شما موافق نیستم!



قلعه‌نویی: به خاطر پرسپولیس بزرگ ایران قبول کردم بازی عقب بیفتد / خدمت شریفت عرض کنم که با شما موافق نیستم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر قلعه‌نویی خوشحال بود که تیمش توانسته راه‌آهن را شکست دهد.

امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یك بر صفر تیمش مقابل راه آهن در كنفرانس خبری شركت كرد. خبرنگاری از قلعه‌نویی دلیل اعتراض‌هایش به داوری را پرسید كه وی گفت: «این كارها جزو شیرینی مربی‌گری است. بالاخره در یك بازی فشار زیادی به ما وارد می‌شود و این مسائل طبیعی است اما داور در این بازی به همه صحنه‌ها نزدیك بود و در قضاوت خوبش اشتباه تاثیرگذاری نداشت.»

 

او درباره تغییر مكان بازی تیمش با راه‌آهن و همچنین زودتر برگزار شدن دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته آینده گفت: «دلیل اینكه بازی ما با پرسپولیس نیم ساعت زودتر آغاز می‌شود این است كه می‌خواستیم به احترام تیم بزرگ پرسپولیس ایران به هوادارانش و اینكه این تیم باید برای بازی با الهلال انجام شود، پذیرفتیم كه این بازی زودتر برگزار شود. اینجا دیگر بحث پرسپولیس ایران است و ما باید این كار را انجام می‌دادیم. اما برای بازی این هفته، بحث سرگروهی بود و قبول نمی‌كردیم كه مسابقات همزمان نباشند.»

 

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی در ادامه درباره اقدام تعدادی از هواداران خود كه در ورزشگاه بنری را با عنوان "22 روز مانده به بازگشت قلعه‌نویی به استقلال" روی دست گرفته بودند گفت: «من هر وقت با هر تیمی به تهران آمده‌ام، هواداران لطف داشته‌اند. ولی قرار نیست به استقلال برگردم و با كسی صحبت نكرده‌ام.»

همچنین خبرنگاری به قلعه‌نویی گفت: «خدمت شریف شما عرض كنم...» كه قلعه‌نویی به او گفت: «در طول این 30 سال برای اولین بار است كه كسی به من می‌گوید خدمت شریفتان عرض كنم. به هر حال بزرگوار، من قسمت اول حرف‌های شما را قبول دارم ولی خدمت شریفت عرض می‌كنم كه با شما موافق نیستم.»/انتخاب