اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

5 قلوهای مشهدی والدین خود را خانه‌دار کردند


تولد پنج‌قلوهای مشهدی برای پدر و مادرشان خوش‌یمن بود و آنها را صاحب خانه کرد.

خبرگزاری تسنیم: تولد پنج‌قلوهای مشهدی برای پدر و مادرشان خوش‌یمن بود و آنها را صاحب خانه کرد.

زهرا فلاح هاشمیان، مادر این پنج‌قلوها  اظهار کرد: با تاکید ریاست محترم جمهور مبنی بر مساعدت در پیگیری و رفع نیازهای احتمالی و تامین بخشی از هزینه‌های نگهداری از پنج قلوها یک واحد مسکن مهر در منطقه شاندیز مشهد به خانواده ما اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مساعدت‌هایی از سوی ایشان برای پرداخت بخشی از هزینه‌های بیمارستان انجام شد.

مادر 29 ساله پنج‌قلوهای مشهدی  ادامه داد: وضع عمومی نوزادان مطلوب است و در حال حاضر در بخش nicu نوزادان بیمارستان امام حسین(ع) بستری هستند و دستگاه تنفسی به همه آنها وصل است.

هاشمیان گفت: نوزادان در هفته بیست و هفتم متولد شده‌اند و میانگین وزن پنج‌قلوها بین 850 تا 950 گرم است، چهار نفر از این نوزادان دختر و یک نفر نیز پسر است.

وی ادامه داد: روز گذشته از بیمارستان امام حسین(ع) مرخص شدم اما امروز مجددا برای پیگیری درمان و به دلیل وضعیت بیهوشی مجددا به بیمارستان مراجعه کردم و خوشبختانه مشکل حادی نبود.

هاشمیان در پایان با تشکر از کادر پزشکی بیمارستان امام حسین(ع) یادآور شد: 35 نفر از کادر پزشکی این بیمارستان در اتاق عمل حاضر بودند.


ویدیو مرتبط :
وزیر کار و موضوع 6 قلوهای مشهدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنج قلوهای مشهدی خانه دار شدند


رئیس بنیاد مسكن انقلاب اسلامی یك واحد مسكن مهر را به خانواده پنج قلوهای تازه تولد یافته در مشهد اهدا كرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس بنیاد مسكن انقلاب اسلامی یك واحد مسكن مهر را به خانواده پنج قلوهای تازه تولد یافته در مشهد اهدا كرد.

معاون اشتغال بهزیستی خراسان رضوی روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های بنیاد مسكن این استان از موافقت علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسكن كشور با واگذاری یك واحد مسكن مهر به این خانواده خبر داد.

فاطمه آراسته به خبرنگار گفت: به این ترتیب یكی از واحدهای مسكونی مسكن مهر آماده در شهرستان شاندیز و طرقبه به صورت رایگان، به این خانواده كه هم اكنون دارای شش فرزند پسر هستند، تعلق می گیرد.

یك زن 23 ساله مشهدی سه روز پیش در دومین زایمان خود پنج همزاد پسر را در بیمارستان ام البنین (س) مشهد به دنیا آورد.

این زن در زایمان قبلی خود نیز یك پسر به دنیا آورده بود.