اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی در کما


پتر نوی‌روور روز گذشته هنگامی که به همراه چند تن از دوستانش در شهر گیلزن‌کرشن مشغول انجام گلف بود، دچار حمله قلبی شد.

فارس: پتر نوی‌روور روز گذشته هنگامی که به همراه چند تن از دوستانش در شهر گیلزن‌کرشن مشغول انجام گلف بود، دچار حمله قلبی شد. این مربی شوخ‌طبع و خوش‌برخورد سپس به بیمارستان «مارین» جهت مداوا منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

 مطابق گفته «کلاوس فیشر»، مهاجم تیم ملی آلمان در جام‌های جهانی 1978 و 1982 ، مربی 57 ساله که در ایام فراغت خود به ورزش گلف می‌پردازد،‌ بدون اظهار هیچ درد و شکایتی ،‌گرفتار حمله قلبی شد.



 این اتفاق در حالی برای نوی‌روور افتاد که وی پیش‌تر قرار بود یکی از میهمانان ویژه جام ملت‌های اروپا(یورو 2012 ) در دو کشور اوکراین و لهستان باشد.

 مطابق این گزارش پزشکان هم اکنون تلاش می‌کنند مربی با سابقه پیشین تیم‌های بوخوم،‌ شالکه و هانوفر را از وضعیت کما خارج شود.

نوی روور چهار سال قبل یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی ایران از سوی مسئولان وقت فدراسیون فوتبال کشورمان بود.


ویدیو مرتبط :
ناظم الشریعه و ادامه مربیگری در تیم ملی فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا گزینه جدی مربیگری تیم ملی برزیل



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه برزیلی خبر داد:

گواردیولا گزینه جدی مربیگری تیم ملی برزیل

یک روزنامه برزیلی از مطرح بودن نام جوزپه گواردیولا به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از الجزیره، یک روزنامه برزیلی خبر داد که جوزپه گواردیولا سرمربی سابق تیم بارسلونای اسپانیا، با وعده قهرمانی در جام‌جهانی 2014، هدایت تیم ملی برزیل را به عهده خواهد گرفت.

یک فرد نزدیک به گواردیولا با اعلام این خبر، از به عهده گرفتن مربیگری تیم ملی برزیل توسط مربی سابق بارسلونا در آینده نزدیک خبر داده است.

پیش از این دو باشگاه چلسی و میلان نیز تلاش زیادی کردند تا گواردیولا را به خدمت بگیرند./فارس