اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گزارش تصویری: گریه‌ های سراج حین کنسرت


حسام‌الدین سراج در کنسرت "وداع" شعرهای عمان سامانی با موضوعیت کربلا را با آهنگسازی محمد میرزمانی و دکلمه وحید جلیلوند در برج میلاد به روی صحنه برد.

فرارو: حسام‌الدین سراج در کنسرت "وداع" شعرهای عمان سامانی با موضوعیت کربلا را با آهنگسازی محمد میرزمانی و دکلمه وحید جلیلوند در برج میلاد به روی صحنه برد.

شب گذشته مصادف با جمعه 8 دیماه حسام الدین سراج و گروه موسیقی‌اش - با آهنگسازی محمد میرزمانی که چندی است بیشتر وقت‌اش در مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد می گذرد ولی با کنسرت "وداع" یک حضور موسیقایی جدید را رقم زده است - شعرهای عمان سامانی را در حالی به روی صحنه بردند که فضای سالن برج میلاد را گریه فراگرفته بود تا جایی که خود سراج هم در میان آهنگ‌ها آرام می‌گریست.

سراج در این کنسرت از اشعار عمان سامانی بهره برد که به قول خودش از جمله مدیحه‌سرایان بسیار قابل بوده که در مدح و ثنای پیامبر و امامان معصوم و نیز در مورد واقع کربلا اشعار زیادی دارد.

سراج همانطور که در نشست خبری کنسرت وداع با خواندن قطعه‌ای از عمان سامانی به گریه درآمد، در اجرای دیشب نیز با شنیدن نای نی و سوز عود در خلال اجرای خود و به ویژه زمان دکلمه اشعار توسط وحید جلیلوند، آرام آرام می‌گریست.

در این اجرا قطعات راز، سرخیل مستان، غریب آشنا (ساز و آواز)، یک دل و یک یار، شوخ شیرین، همسفر، وداع، نی نامه (ساز و آواز) و گریه خون توسط سراج و قطعه سرحق توسط جلیلوند اجرا شد که البته جلیلوند در تمام اجراها قطعاتی را دکلمه می‌کرد.

شهرام میرجلالی، داوود ورزیده و میلاد عالمی به ترتیب نوازندگان عود، نی و ارکستر مایستر این اجرا بودند که سراج را همراهی می کردند.





















ویدیو مرتبط :
سامی یوسف - گزارش تصویری از کنسرت های ویکومب 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت احسان خواجه امیری در جشنواره موسیقی فجر/ گزارش تصویری



 

 

 

کنسرت احسان خواجه امیری,احسان خواجه امیری

 

 

موسیقی - کنسرت‌های پاپ بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شامگاه دوشنبه با اجرای احسان خواجه امیری در مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد.... /خبر آنلاین

 

 

 

کنسرت احسان خواجه امیری,احسان خواجه امیری

 

 

 

 

کنسرت احسان خواجه امیری,احسان خواجه امیری

 

 

 

 

کنسرت احسان خواجه امیری,احسان خواجه امیری