اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

گرا‌ن‌ ترین رهن آپارتمان در تهران چقدر است؟


بر اساس شواهد موجود در بازار مسکن مناطق شمال تهران، فایل مذکور یکی از گران‌ترین واحدهای مسکونی در بازار رهن و اجاره طی این هفته بوده است.

دنیای اقتصاد: روز گذشته یک واحد مسکونی در محدوده الهیه به ارزش یک میلیارد تومان به بازار رهن معرفی شده بود.

بر اساس شواهد موجود در بازار مسکن مناطق شمال تهران، فایل مذکور یکی از گران‌ترین واحدهای مسکونی در بازار رهن و اجاره طی این هفته بوده است.

طبق گفته مشاور املاکی که به عنوان مشتری‌یاب و واسطه برای قرارداد این واحد مسکونی انتخاب شده است: مالکی واحد نوسازش را که جزو واحدهای سوپرلوکس به شمار می‌رود با متراژ 330 متر مربع با کلیه امکانات رفاهی و تفریحی به بازار اجاره عرضه شده است.

این واحد مسکونی در طبقه هفتم و به صورت تک واحدی واقع شده است و به همین خاطر از نورگیری عالی و منظره چشمگیر شهر برخوردار است.واحد مسکونی مذکور 4 خواب و علاوه براین از یک سوئیت مجزا برای مهمان نیز بهره مند می‌باشد.

همانطور که اشاره شده مبلغ رهن کامل این واحد 330 متری یک میلیارد تومان محاسبه شده و قابلیت تبدیل شدن به شرایط رهن و اجاره را ندارد.

این دسته از واحدهای مسکونی که اجاره بهای آنها به صورت نجومی تعیین می‌شود قابل توجه و مختص همان متقاضیانی است که ترجیح می‌دهند در ازای خرید‌، مستاجرنشینی در واحدهای مجلل را تجربه کنند.  

                    


ویدیو مرتبط :
قیمت آپارتمان نوساز نزدیک ایستگاه‌های مترو تهران چقدر است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نرخ رهن و اجاره آپارتمان در تهران



نرخ رهن و اجاره آپارتمان در تهران

نرخ رهنی که این روزها برای واحدهای مسکونی در بازار مسکن برخی از محله های تهران از سوی موجران اعلام می‌شود، کمتر از 15 میلیون تومان نیست.

آن دسته از واحدهایی که مبلغ رهن آنها کمتر از 15 میلیون تومان در بازار مسکن تعیین می‌شود بدون شک جزو واحدهای درجه یک از لحاظ کیفیت نیستند.

این روزها اغلب واحدهای مسکونی با نرخ‌هایی به بازار اجاره معرفی می‌شوند که تعجب برانگیز است.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی واحد مسکونی که رهن آنها کمتر از 20 میلیون تومان است پرداخته است.

20 میلیون تومان از یک سو برای رهن واحدی 27 متری، 5 سال ساخت در خیابان پیروزی تعیین شده است و از طرف دیگر همین مبلغ برای واحدی 59 متری، 15 سال ساخت در همان محله اعلام شده است./دنیای اقتصاد

نرخ رهن و اجاره آپارتمان در تهران