اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کنسرت گروه «دنگ شو» +عکس


کنسرت گروه موسیقی دنگ شو شب گذشته در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

فرارو: سالن همایش های برج میلاد تهران میزبان اجرای گروه موسیقی "دنگ شو" بود. این گروه با قطعات آلبوم "اتاق گوشواره" و گلچینی از آثار محبوبش به دیدار مخاطبان رفت.

قطعه "ابرها در گذرند" اولین اثری بود که  با نوازندگی پیانو رضا شجاع نوری آغاز و در ادامه با خوانندگی های نوبتی "طاها شجاع نوری" و "سعید آتانی" اجرا شد.

قطعات " دل بند" و " مهر از همه بریدن" آثار بعدی بودند که به ترتیب روی صحنه برده شدند. پس از آن شجاع نوری، نگار خارکن  نوازنده کمانچه را به روی سن دعوت کرد تا با همراهی ایشان قطعه "ازمن چرا رنجیده ای" را اجرا کنند.

قطعات " اومدم در خونتون" ، "ای درد ، ای یاد یار" ، "گرم بخند"، "مرا با خود تو چیزی در میان هست"، "بند هفتم" و... از آثاری بودند که در ادامه به روی صحنه برده شدند.

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه

کنسرت گروه




ویدیو مرتبط :
کنسرت دنگ شو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: کنسرت جالب گروه محبوب رستاک


اجرای کنسرت موسیقی گروه رستاک و کودکان ارف

خبرگزاری فارس: کنسرت موسیقی گروه رستاک و کودکان ارف عصر امروز یکشنبه در تالار وحدت و اریکه ایرانیان تهران اجرا شد .