اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«کنست» به زودی منحل می‌شود


بنیامین نتانیاهو وزرای دارائی و دادگستری را از سمت خود برکنار کرد و با این کار اکثریت پارلمان برای تشکیل دولت ائتلافی را از دست داد.

ایسنا: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی یئیر لاپید، وزیر دارایی و تزیپی لیونی وزیر دادگستری که رهبران دو حزب اصلی حاضر در ائتلاف نتانیاهو هستند از سمت خود برکنار کرد.

لاپید به دلیل بودجه سال 2015 رژیم صهیونیستی و لیونی به خاطر لایحه "کشور یهود" نتانیاهو را مورد انتقادات شدید قرار داده‌اند.

برکناری این دو باعث می‌شود احزاب آنها نیز از ائتلاف حاکم خارج شوند و به این ترتیب حزب لیکود که رهبری آن را نتانیاهو بر عهده دارد اکثریت پارلمان برای تشکیل کابینه را از دست خواهد داد.

اگر نتانیاهو برای جبران خروج این دو حزب از ائتلاف حاکم، دیگر جریان‌های موجود در پارلمان را با خود همراه سازد و آنها را به مشارکت در ائتلاف بکشاند، مجبور است کابینه را منحل و انتخابات زود هنگام برگزار کند.

بنا به گفته منابع اسرائیلی نتانیاهو برای فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات زودهنگام، به زودی پارلمان را منحل می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز برای کنار گذاشتن اختلافات با لاپید و لیونی نشستی برگزار کرد که مذاکرات طرفین به شکست انجامید و نتانیاهو مجبور به اخراج آنها از کابینه شد.


ویدیو مرتبط :
گاف‌های نمایندگان کنست / قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش به زودی منحل می‌شود



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - العراقیه؛
داعش به زودی منحل می‌شود

شبکه العراقیه گزارش داد؛ گروه تروریستی داعش به زودی خود را منحل اعلام می‌کند.

شبکه تلویزیونی العراقیه، گروه داعش به زودی خود را منحل و از شهرهای موصل و تکریت عقب نشینی می‌کند.

بر اساس گزارش های مطبوعاتی، داعش با خارج کردن عناصر خود از عراق، بر کنترل مناطقی از سوریه متمرکز می‌شود.

این گزارشها نشان می‌دهد حمایت‌های مردمی از داعش در این دو شهر به شدت کاهش یافته است و این گروه همچنین در عملیات نیروهای مسلح عراق و نیروهای مردمی و نیز حملات هوایی ائتلاف بین المللی در این کشور متحمل تلفات سنگینی شده است.

داعش برداشتن پرچم‌های خود از روی بیشتر ساختمان‌های در کنترل این گروه در شهر موصل را آغاز کرده است. صدها نفر از اعضای گروه داعش در عراق از آن جدا شده‌اند. 

اخبار بین الملل - باشگاه خبرنگاران