اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمپین انتخاباتی عارف در جمع عکس های برتر تایم +عکس



 

اخبار سیاسی - کمپین انتخاباتی دکتر عارف در جمع عکس های برتر تایم +عکس

مجله آمریکایی تایم در آلبومی منتخب از بهترین عکس های سال 2013 خود عکسی را نیز از ایام انتخابات خرداد ماه سال جاری در ایران انتخاب کرده است.

 

اخبار, کمپین انتخاباتی عارف

 

به گزارش امید، این عکس در روز  10 ژوئن 2013 (20 خرداد 1392) و در جریان کمپین انتخاباتی دکتر عارف یکی از هشت نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 در تهران گرفته شده است .(سالن حجاب)

تصویر مرکزی این عکس یاسمن کریمی 23 ساله یکی از حامیان دکتر عارف است.

اخبار سیاسی - امید

 


ویدیو مرتبط :
برترین عکس های 2014 تایم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی عارف


محمدرضا عارف شب گذشته در مراسم تقدیر از اعضا ستاد انتخاباتی خود حضور یافت.

خبرگزاری فارس: محمدرضا عارف شب گذشته در مراسم تقدیر از اعضا ستاد انتخاباتی خود حضور یافت.
 
 محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دیروز (شنبه) در مراسم تقدیر و تشکر از ستادهای مرکزی و استانی خود در جنت‌آباد تهران برگزار شد حضور یافت.

محمدرضا عارف در این همایش در جمع اعضا ستاد انتخاباتی خود، اظهار داشت: شور و انگیزه بالای ستادهایم بخصوص جوانان همواره برای من خوشنودکننده بوده است.
 
وی بی‌انگیزگی کامل بخشی از جوانان برای مشارکت در انتخابات و همچنین توهم شکست برخی از اصلاح‌طلبان را دلیل اصلی کاندیداتوری خود در یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری برشمرد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه آفت یک جریان سیاسی توهم شکست است، خاطرنشان کرد: هنگامی که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شدیم فضای دانشگاه‌ها تغییر کرد و در دانشگاه‌ها صمیمیت، نشاط و همدلی ایجاد شد.

 
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: باید حق رئیس جمهور منتخب را در انتخاب همکاران خود به رسمیت بشناسیم تا بتواند همکاری همراه و همدل انتخاب کند.