اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: تقدیر از اعضای ستاد انتخاباتی عارف


محمدرضا عارف شب گذشته در مراسم تقدیر از اعضا ستاد انتخاباتی خود حضور یافت.

خبرگزاری فارس: محمدرضا عارف شب گذشته در مراسم تقدیر از اعضا ستاد انتخاباتی خود حضور یافت.
 
 محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شامگاه دیروز (شنبه) در مراسم تقدیر و تشکر از ستادهای مرکزی و استانی خود در جنت‌آباد تهران برگزار شد حضور یافت.

محمدرضا عارف در این همایش در جمع اعضا ستاد انتخاباتی خود، اظهار داشت: شور و انگیزه بالای ستادهایم بخصوص جوانان همواره برای من خوشنودکننده بوده است.
 
وی بی‌انگیزگی کامل بخشی از جوانان برای مشارکت در انتخابات و همچنین توهم شکست برخی از اصلاح‌طلبان را دلیل اصلی کاندیداتوری خود در یازدهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری برشمرد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه آفت یک جریان سیاسی توهم شکست است، خاطرنشان کرد: هنگامی که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شدیم فضای دانشگاه‌ها تغییر کرد و در دانشگاه‌ها صمیمیت، نشاط و همدلی ایجاد شد.

 
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: باید حق رئیس جمهور منتخب را در انتخاب همکاران خود به رسمیت بشناسیم تا بتواند همکاری همراه و همدل انتخاب کند.



























ویدیو مرتبط :
ستاد انتخاباتی عارف (بجنورد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی ستاد عارف: مناظره‌ها نتیجه عکس داده است



حسن رسولی,محمدرضا عارف,انتخابات ریاست جمهوری ایران

سخنگوی ستاد عارف: مناظره‌ها نتیجه عکس داده است

سخنگوی ستاد انتخاباتی عارف با اشاره به نحوه برگزاری دومین مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دغدغه طراحان این مناظره بیشتر امنیتی - انتظامی بوده است.

حسن رسولی اظهار کرد: به نظر من مناظره بر خلاف فلسفه وجودی‌اش و هدفی که مترتب بر این برنامه‌هاست، یعنی تهییج و تشویق فضای عمومی جامعه به سمت مهم‌ترین مساله روز ایران یعنی انتخابات و شور و نشاط بخشیدن به انتخابات و تلاش در جهت جذب آرای خاکستری و خاموش نه تنها نتیجه مثبتی نگرفته بلکه نتیجه عکس آن حاصل شده است.

وی افزود: من فکر می‌کنم که این مناظره‌ها تاکنون تاثیر منفی بر تحرک اجتماعی و انتخاباتی میان مردم داشته است و با توجه به فراگیر بودن رسانه ملی به نظرم فاصله آشکاری میان نتیجه و هدف این مناظره مشهود است.

رسولی تصریح کرد: به نظر می‌رسد دغدغه کسانی که این برنامه را طراحی کرده‌اند، بیشتر دغدغه‌های انتظامی - امنیتی بوده است. من به عنوان یک کارشناس امیدوارم در آخرین مناظره یعنی مناظره عصر جمعه که سیاسی است، این نقیصه برطرف شود و علامتی که به افکار عمومی داده می‌شود نشانه‌ای برانگیزاننده و تشویق کننده باشد و به افزایش مشارکت کمک کند./خرداد نیوز