اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کمبود هتل های 4 و 5 ستاره در کشور


معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور گفت: در حالی که رویکرد دولت تدبیر و امید باعث رشد ورود گردشگران به کشور شده، مشکل کمبود هتل های 4 و 5 ستاره در کشور بیشتر احساس می شود.

خبرگزاری مهر: مسعود سلطانی‌فر ظهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در نظر دارد با برنامه ریزی و استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی تا چهار سال آینده برای تکمیل پروژه های ناتمام در بخش هتل سازی برای حل این مشکل اقدام کنند.

وی افزود: نیاز جامعه با توجه به جاذبه های بیشمار ایران در این بخش بسیار زیاد است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه ایران در چشم انداز 1404 باید میزبان 20 میلیون گردشگر باشد، بیان کرد: پس از گذشت 8 و نیم سال از آغاز برنامه بیست ساله ایران توانسته تنها 4 و نیم میلیون گردشگر به خود جذب کند.

معاون رئیس جمهور از تمام سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه اماکن اقامتی دعوت کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: دولت به این سرمایه گذاران تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اراده دولت و توسعه بهره گیری از گردشگری گذاشته شده است، گفت: هماهنگی بسیار خوبی در میان دستگاه ها در حال شکل گیری است.

سلطانی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح دو موزه در استان اصفهان بیان کرد: امیدوارم فرهنگ توسعه موزه ها در سطح کشور ترویج یافته تا هر روز شاهد افتتاح یک موزه توسط بخش خصوصی باشیم.

معاون رئیس جمهور رویکرد دولت تدبیر و امید را در افزایش رغبت گردشگران اروپایی و آسیای شرقی برای سفر به ایران را موثر توصیف کرد و افزود: در سه ماه ابتدایی سال جاری در مقایسه با سه ماه مشابه گذشته، رشد 215 درصدی ورود گردشگران خارجی را به کشور شاهد بوده ایم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور پیش بینی کرد این روند روبه رشد ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
هتل 5 ستاره آنتالیا لوکسترین هتل در ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افتتاح هتل لوکس چهار ستاره برای سگها در پاریس + عکس



 

 

 

  افتتاح هتل لوکس چهار ستاره برای سگها در پاریس

 

با پرداخت ۳۶ تا ۴۸ دلار می توانید سگ تان را برای یک روز به هتل چهار ستاره مخصوص سگها درپاریس بفرستید.

 

قابل توجه سگ دارانی که مجبورند سر کار رفته و سگ خود را تنها بگذارند. اگر می خواهید به حیوان زبان بسته خود صفایی دهید می توانید با پرداخت ۲۶ تا ۳۵ یورو وی را وارد هتلی کرده که استخر آب گرم داشته و با سالن های مجزای ماساژ سگ شما را به بهترین نحو ماساژ می دهند!

 

هتل اختصاصی در منطقه وینسنه توسط متخصصان رفتار سگها بنام دوی و استان برون در پاریس تاسیس شده،همچنین منوی باز نه برای موجود دو پابلکه برای موجود چهار پا داشته و سگها می توانند در آنجا خوش بگذرانند.

 

امکانات ورزشی و تردمیل و برنامه های آموزشی از جمله راه رفتن روی چوب و حرکات موزون نیز برای سگ ها در نظر گرفته شده است.

 

دی وی دی و تلویزیون در هر سوئیت قرار داده شده تا سگها با انتخاب دی وی دی مورد نظرشان به تماشای فیلم بپردازند.

 

در اتاقها تصاویری نیز از سگها و گربه ها پرینت شده و بر روی دیوار ها نصب شده تا سگها احساس آرامش بیشتری کنند.

 

یکی از کارکنان این هتل می گوید موجود دوپا همیشه هتل را کثیف کرده و یا وسایل حمام را به سرقت می برد.

 

اما این موجود دوپا این نوع ادا و اطفارها را ندارد و از این بابت به نفع کارکنان مجموعه می شود.

 

دوی در این باره می گوید مردم در آپارتمانهای کوچک در پاریس زندگی می کنند و فرصت نمی کنند به سگشان برسند و به همین خاطر ما این مجموعه تفریحی را راه اندازی کرده ایم تا سگها برای یک روز هم که شده تفریح مجلل داشته باشند./خبر آنلاین