اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کری صادقی برای پرسپولیسی ها!


مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هیچ وقت برای پرسپولیسی‌ها کری نخواندم اما دعا می‌کنم که آنها در فینال جام حذفی به استقلال بخورند.

خبرگزاری فارس: امیرحسین صادقی در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: دربی را فراموش کرده‌ایم و فقط برای دیدار مقابل پیکان آماده می‌شویم.

وی در پاسخ به صحبت‌های پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه استقلال از دست آنها فرار کرد گفت: من 11 سال است که برای پرسپولیسی‌ها کری نخواندم و هیچ زمان حرفی نزدم اما برای اولین بار این کار را انجام می‌دهم و دعا می‌کنم که پرسپولیس دو بازی ماقبل فینال خود را ببرد و در آنجا آنها را ببینیم.

وی تاکید کرد: البته آنها حق دارند که اینقدر خوشحال باشند به قول آرش برهانی حرف خوبی زد که گفت وقتی تیم یازدهم جدول با صدر‌نشین مساوی می‌کند خوشحال هم می‌شود.

http://www.ipna.ir/PicNews/News/70/144/206/4690ce7b-e014-4d9d-be46-00ada43923af.jpeg


ویدیو مرتبط :
جوابی بر همه ی کری خوانی های پرسپولیسی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری صادقی برای پرسپولیسی ها +عکس


صادقی هنگام خروج از هیات فوتبال 4 انگشتش را به استامپ خورده بود چنین رو به دوربین ها گرفته بود

آی اسپورت: صادقی هنگام خروج از هیات فوتبال 4 انگشتش را به استامپ خورده بود چنین رو به دوربین ها گرفته بود

 امیرحسین صادقی امسال به احتمال بسیار زیاد کاپیتان استقلال خواهد بود. اگرچه آندرانیک تیموریان هم با باشگاه استقلال تمدید کرده اما بازوبند به او می‌ رسد که سابقه حضورش در استقلال از همه بیشتر است.

امروز امیرحسین صادقی در هیات فوتبال تهران حاضر شد و قراردادش را با آبی ها تمدید کرد و به خبرنگاران گفت که برای استقلال شرط و شروطی ندارد و همواره قراردادش با این باشگاه قلبی بوده است.

صادقی هنگام خروج از هیات فوتبال 4 انگشتش را به استامپ خورده بود چنین رو به دوربین ها گرفته بود تا کری جان داری هم برای پرسپولیسی ها خوانده باشد ...

کری جان دار صادقی برای پرسپولیسی ها/ 4 انگشت آبی به نشانه خیلی چیزها