اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ژابی آلونسو نخستین شکار مورینیو در چلسی


هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه به تیم مورینیو خواهد آمد.

خبرگزاری فارس:  هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه به تیم مورینیو خواهد آمد.

ژوزه مورینیو که فصل گذشته هدایت رئال مادرید اسپانیا را به دست داشت و همواره از ژابی آلونسو به عنوان یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب استفاده می‌کرد قصد دارد این بازیکن را در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی به چلسی ببرد.

قرارداد آلونسو در پایان فصل جاری با رئال مادرید به اتمام می‌رسد و هنوز هم هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد بین دو طرف صورت نگرفته است. این موضوع مورینیو را بر آن داشته تا جذب این هافبک ملی پوش ماتادورها را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

آلونسو تابستان 2009 از لیورپول با 30 میلیون پوند به سانتیاگو برنابئو مادرید رفت و خیلی زود با نمایشی که از خود ارائه کرد به یکی از بازیکنان محبوب این باشگاه بدل شد.

گفتنی است زمانی که آلونسو در لیورپول بازی می‌کرد، فرانک لمپارد، بازیکن کهنه کار چلسی با تکلی روی پای وی موجب شکستن قوزک پای وی شده بود. آلونسو در رسانه‌ها آشکارا به انتقاد از لمپارد پرداخت و از وی انتقادهای بسیاری کرد. این موضوع موجب دشمنی این دو بازیکن شده و اکنون در صورت حضور آلونسو در چلسی مشخص نیست ارتباط این دو بازیکن با هم به چه شکل خواهد بود.




ویدیو مرتبط :
ژابی آلونسو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیامک جنجالی مورینیو به بازیکنان چلسی



 , پیامک جنجالی مورینیو,متن پیامک جنجالی مورینیو,چلسی,اخبار ورزشی

 

پیامک جنجالی مورینیو به بازیکنان چلسی

مورینیو در این پیامک که برای اشلی کول ، دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد ارسال شده نوشته : دیدارمان در فینال مونیخ.

خبرآنلاین - هر بازی اروپایی که بارسا در آن حضور داشته باشد، نام مورینیو بر آن سایه می اندازد.

این بار در آستانه دیدار تیمهای بارسا و چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، روزنامه سان از پیامک آقای خاص به ستاره های تیم سابقش خبر می دهد.

مورینیو در این پیامک که برای اشلی کول ، دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد ارسال شده نوشته : دیدارمان در فینال مونیخ.

البته این همه ماجرا نیست و روی فاریا یکی از دستیاران مورینیو که در چلسی هم با او بود، آنالیز تاکتیکی کاملی از تیم بارسلونا و نحوه پیروزی مادرید در ال کلاسیکو را در اختیار استیو هالند دستیار روبرتو دی ماتئو (مربی چلسی) قرار داده است./عصرایران