اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهره‌های مشهور در جشنواره فجر/ کاریکاتور


کاریکاتور چهره‌های مشهور ایرانی و خارجی در چهارمین جشنواره بین‌المللی فجر به نمایش درآمده است.

خبرآنلاین: کاریکاتور چهره‌های مشهور ایرانی و خارجی در چهارمین جشنواره بین‌المللی فجر به نمایش درآمده است.

با گشایش بخش تصویرگری، کاریکاتور و مجسمه جشنواره فجر، آثار ده‌ها هنرمند ایرانی و خارجی در موزه امام علی (ع) در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه، 421 اثر تصویرگری، 186 کاریکاتور و 39 مجسمه به نمایش گذاشته شده که متعلق به هنرمندان ایرانی و 71 کشور دیگر است.

در میان کاریکاتورهای به نمایش در‌آمده در این جشنواره، چهره‌های سیاسی ، هنری و ورزشی ایران و جهان از جمله داریوش مهرجویی، استیو جابز ، لیونل مسی ، کریم باقری ، زنده‌یاد کیومرث صابری فومنی، زنده‌یاد مرتضی ممیز، کمال‌الملک،‌ حسنی مبارک و اوباما و ... به نمایش گذاشته شده است.
  





ویدیو مرتبط :
‫برنده بهترین چهره پردازی جشنواره فیلم فجر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره متفاوت نیوشا ضیغمی در جشنواره فجر!



بدون شرح!

 

 

نمایش فیلم زم‌هریر در سینمای مطبوعات با واکنش‌های متفاوتی همراه بود که در نهایت با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ جنجالی پایان یافت.

 

نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی

 

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

شیلاخداداد