اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا فتحی دبیری جشنواره فجر را رد کرد؟


فتحی در این باره گفت: دبیر جشنواره باید از میان افرادی انتخاب شود که سابقه مدیریت جشنواره‌های تئاتر را داشته باشند؛ من بهروز غریب‌پور و حسین پاکدل را برای این مسئولیت به مرکز هنرهای نمایشی پیشنهاد کردم.

نسیم آنلاین: چندی پیش از حسن فتحی به عنوان یکی از گزینه‌های جشنواره تئاتر فجر امسال نام برده شد؛ این در حالی است که این کارگردان سینما در این رابطه اعلام کرد؛ شخصی باید در سمت دبیری جشنواره تئاتر فجر قرار بگیرد که سابقه مدیریت در این حوزه را داشته باشد.

وی با تایید پیشنهاد دبیری جشنواره فجر از سوی مرکز هنرهای نمایشی به وی گفت: از طرف مرکز هنرهای نمایشی برای دبیری جشنواره فجر پیشنهادی مطرح شد و مذاکراتی هم صورت گرفت اما من خدمت مدیران هم عرض کردم در شرایطی که این اولین سال برگزاری جشنواره در دوره مدیریت جدید است و با توجه به اینکه آقای طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی در دوره قبل چند روز پیش از شروع جشنواره قبول مسئولیت کرده بودند، پس بهتر است دبیر جشنواره فجر از میان افرادی انتخاب شود که سابقه مدیریت جشنواره‌های تئاتر را داشته باشند.

فتحی افزود: من حتی تعدادی از مدیران با تجربه تئاتری از جمله آقای بهروز غریب‌پور و حسین پاکدل را جهت دبیری جشنواره پیشنهاد کردم و امیدوارم که این عزیزان با قبول این مسئولیت بتوانند شرایط جشنواره فجر را سر و سامان داده و شاهد برگزاری جشنواره با کیفیت بالا باشیم.

حسن فتحی تاکید مجدد بر رد پیشنهاد دبیری جشنواره تئاتر فجر گفت: از مدیریت مرکز هنرهای نمایشی برای این توجه سپاسگزارم و آماده ارائه هر گونه مشورتی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر فجر هستم.


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 4 ماه بعد از دهه فجر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كناره گیری حیدری از دبیری جشنواره ی تئاتر فجر



 

كناره گیری حیدری از دبیری جشنواره ی تئاتر فجر

 

محمد حیدری از دبیری سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر كناره گیری كرد.

به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی تئاتر فجر،محمد حیدری دبیر این دوره از جشنواره استعفای كتبی خود را تسلیم مدیر كل هنرهای نمایشی كرد.

متن این استعفا خطاب به مسافرآستانه آمده است:

«بدینوسیله از دبیری سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر استعفا می دهم امید است شاهد برگزاری جشنواره ای با شكوه تمام باشیم.»

این استعفاء در حالی است كه ۵ ماه به آغاز جشنواره ی تئاتر فجر باقی است..... / خبرگزارى ایسنا