اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیروز قربانی: پشت پرده استقلال کثیف است


بازیکن سابق استقلال انتقادهای شدیدی را درباره پشت پرده تیم سابقش مطرح کرد. ایسنا: بازیکن سابق استقلال انتقادهای شدیدی را درباره پشت پرده تیم سابقش مطرح کرد.


پیروز قربانی بازیکن راه آهن پس از باخت یک بر صفر تیمش در جمع خبرنگاران و در حالی که از قضاوت محسن ترکی بسیار عصبانی بود بیان کرد: یکی از بازیکنان استقلال هم می‌گفت که ترکی آمده تا بازی را برایمان درآورد. به اعتقادم ترکی باید در نحوه داوری‌اش تجدید نظر کند. او در بازی لحن بدی داشت انگار که آسمان باز شده و از آسمان به زمین افتاده است.

وی ادامه داد: ترکی باید افتخار کند که برای ما قضاوت می‌کند. همه دیدند که او با مهربانی برای استقلالی‌ها قضاوت کرد. بازیکنان ما هم بیشترشان جوان هستند و روحیه‌شان تحت تاثیر قرار گرفت.

بازیکن سابق استقلال همچنین انتقاد تندی را به باشگاه قبلی‌اش مطرح کرد و گفت:‌خوشحالم که دیگر به استقلال فکر نمی‌کنم. استقلال تیمی است که پشت پرده کثیفی دارد. آقایان در پشت پرده چیز دیگری هستند اما در اذهان عمومی خودشان را طور دیگری نشان می‌دهند. یک سری از مردم هم واقعا ساده‌اند. به اعتقادم مردم ما خیلی ساده‌اند. مردم باید با فکر باز نگاه کنند.

http://media.isna.ir/content/ghortbani.jpg/6

قربانی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چرا پشت پرده را برای خبرنگاران باز نمی‌کند تاکید کرد: همه می‌دانند که در استقلال چه خبر است. آدم‌هایی که روزی کثیف‌ترین کارها را می‌کردند و پشت سر هم حرف می‌زدند الان با هم خوب شده‌اند. از مدیرعامل گرفته تا کوچک‌ترین فردشان این کارها را می‌کنند. مردم گناه دارند و من دلم برای آن‌ها می‌سوزد. الان که علیه دو سه چهره محبوب استقلال موضع گرفته‌ام شاید برخی ناراحت شوند اما به من حق دهید.

وی اضافه کرد: خدا ناصر خان حجازی را بیامرزد او پشتش به هیچ جا گرم نبود، اما بعضی‌ها تا کم می‌آورند، مکتب مکتب می‌کنند! من دیگر به هیچ عنوان به استقلال فکر نمی‌کنم و اگر می‌دانستم که این تیم تا این حد کثیف است همان 10 سال قبل از آن بیرون می‌آمدم.


ویدیو مرتبط :
سخنان سازگارا از پشت پرده کثیف صدای آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده قرارداد بدون پول رحمتی با استقلال



پشت پرده قرارداد بدون پول رحمتی با استقلال

 

 

حق با سید مهدی رحمتی است که بدون پول و چک با استقلال قرارداد بسته است اما این توافق پشت پرده‌ای جالب دارد!

به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، در حالیکه سنگربان استقلال مدعی شده که بدون دریافت مبلغی قرارداد خود را با استقلالی ها تمدید کرده است و این موضوع نیز تایید شده اما گفته می شود که توافق و تمدید قرارداد این دروازه بان ملی پوش پشت پرده ای عجیب داشته است!

 

رحمتی با وجود رفع کدورت ها با امیر قلعه نویی، با استقلالی ها قرارداد نمی بست و این کش و قوس ها چند هفته ای به طول انجامید که برخلاف شایعات مبنی بر اینکه او نمی خواهد با قلعه نویی کار کند، مشکل وی فقط بی پولی استقلالی ها و نگرانی اش بابت نرسیدن به حق و حقوقش بود.

 

وی در مذاکرات خود با استقلالی ها گفته بود حاضر است قید پیشنهاد اغواکننده تیم مس کرمان را بزند(پیشنهادی که رحمتی در محفلی مدعی شده بود یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان است) اما به شرطی که برای رسیدن به حق و حقوق خود ضامنی محکم داشته باشد.

این دروازه بان خواستار دریافت مبلغی از قراردادش قبل از حضور در هیات فوتبال شده بود اما از آنجاییکه استقلالی ها آه در بساط نداشتند و حاجی فتح الله هم خیال نداشت از چک های شخصی اش خرج کند موضوع تمدید قرارداد رحمتی با استقلالی ها در هاله ای از ابهام قرار گرفت و حتی این احتمال وجود داشت که مذاکرات به بن بست برسد.

آخرین و تنها راه استقلالی برای جذب این دروازه بان کمک گرفتن از یک فرد متمول بود و این فرد علی انصاری عضو سابق هیات مدیره استقلال و سرمایه دار مطرح بود.

 

انصاری که در روز تمدید قرارداد رحمتی نیز در کنار استقلالی ها حضور داشت و حتی با وی و فتح الله زاده عکس یادگاری گرفت برخلاف اخبار روزهای اخیر نه به رحمتی چکی داده است و نه پول نقد بلکه این فرد برای راضی کردن رحمتی به تمدید قراردادش نقش دیگری را ایفا کرده است.

به گفته یک منبع آگاه، استقلالی ها از انصاری خواسته اند فقط به رحمتی بصورت لسانی ضمانت بدهد و وی پذیرفته تا این کار را انجام دهد.

علی فتح الله زاده در صحبتی با رحمتی به وی گفته است قراردادش را تمدید کند و تا روز 25 تیر ماه که حساب باشگاه پر پول می شود صبر کند و سپس به قسط اول قراردادش برسد و علی انصاری نیز ضمانت کرده که اگر تا این تاریخ استقلالی ها پول رحمتی را ندادند وی قسط اول قرارداد او را شخصا پرداخت خواهد کرد..../جهان